Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حسین ظریف منش، مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری همایش ولایت محور اتحاد امت اسلامی در بندر عباس گفت : این همایش با هدف فراهم نمودن بسترهای بهتر ، عمیق تر و گسترده تر برای تعمیق اندیشه غدیر و ولایت بعنوان محور و عمود خیمه وحدت و انسجام امت اسلامی تدارک دیده شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف منش اظهار کرد: سالهاست که بنیاد بین المللی غدیر با همکاری سایر فعالان فرهنگی کشور سلسله همایشهای وحدت محور را با این اهداف ارزشمند و والا، با مشارکت علمای شیعه و اهل سنت کشور برگزار می نماید .

وی افزود: پنجمین همایش ولایت با شعار ولایت محور اتحاد امت اسلامی برنامه ریزی شده تا با تعمیق اندیشۀ ناب اسلامی راه را برای نفوذ ایادی استکبار جهانی در اذهان و افکار امت واحدۀ اسلامی ببندد.

مدیرعامل بنیاد تصریح کرد: این همایش در ۲۷ آبانماه در شهر بندر عباس میزبان حضور با شکوه فرهیختگان و اندیشمندان اسلامی شیعه و سنی داخلی و خارجی خواهد بود .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد

ایسنا/خوزستان فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام ـ آبادان در شب گذشته، از بازگشایی این محور خبر داد.

جمال صالح زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بسته شدن محور بندر امام ـ آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام (ره) ـ آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

فرماندار شادگان با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفان شب گذشته که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جابه جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند