Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:07:04 GMT

وزیر نفت هفته آینده به مجلس می رود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۳۳۵

وزیر نفت هفته آینده به مجلس می رود

تهران- ایرنا- بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت هفته آینده برای پاسخ به سوال علی ساری نماینده اهواز و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین پس از یک هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه، هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح، طرح یک فوریتی تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اعاده شده از شورای نگهبان نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود همچنین طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور، لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی و لایحه معافیت وزارت خانه ها و موسسات دولتی از پرداخت هزینه های ثبتی را بررسی می کنند.
بررسی لایحه حوادث غیرمترقبه کشور، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و لایحه تشکیل وزارت خانه های 'رفاه و تامین اجتماعی' و 'کار و تعاون' نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
خانه ملتی ها در جلسات هفته آینده مجلس قرار است گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد آسیب شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی، گزارش کمیسیون صنایع مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بعد داخلی و خارجی از سال 84 تا 96 و گزارش کمیسیون بودجه مجلس در مورد عملکرد منابع و مصارف در قانون بودجه سال 96 کل کشور را بررسی کنند.
تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس برای تشکیل کمیسیون ویژه زنان، جوانان و خانواده و تقاضای عده دیگری از نمایندگان برای رسیدگی طرح جامع مدیریت شهری طبق اصل 85 نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیام**9121*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس دستور هفتگي وزير نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش