Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:27:42 GMT

وزير نفت هفته آينده به مجلس مي رود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۴۱۴

وزير نفت هفته آينده به مجلس مي رود

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- بيژن نامدار زنگنه وزير نفت هفته آينده براي پاسخ به سوال علي ساري نماينده اهواز و تعدادي ديگر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در مجلس حضور مي يابد.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي همچنين پس از يک هفته سرکشي به حوزه هاي انتخابيه، هفته آينده روزهاي يکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علني دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسي لايحه تشکيل سازمان صنايع دريايي نيروهاي مسلح، طرح يک فوريتي تنظيم برخي مقررات مالي، اداري و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش و لايحه حمايت از کودکان و نوجوانان اعاده شده از شوراي نگهبان نيز در دستور کار جلسات هفته آينده مجلس شوراي اسلامي قرار دارد.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسات هفته آينده خود همچنين طرح يک فوريتي اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور، لايحه نحوه استفاده، نگهداري و نظارت بر پايانه فروشگاهي و لايحه معافيت وزارت خانه ها و موسسات دولتي از پرداخت هزينه هاي ثبتي را بررسي مي کنند.
بررسي لايحه حوادث غيرمترقبه کشور، لايحه اهداف، وظايف و اختيارات وزارت ورزش و جوانان و لايحه تشکيل وزارت خانه هاي `رفاه و تامين اجتماعي` و `کار و تعاون` نيز در دستور کار جلسات هفته آينده مجلس شوراي اسلامي قرار دارد.
خانه ملتي ها در جلسات هفته آينده مجلس قرار است گزارش کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي در مورد آسيب شناسي وضعيت شاغلان و بيکاران با رويکرد حمايتي، گزارش کميسيون صنايع مبني بر تصويب تقاضاي تحقيق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در بعد داخلي و خارجي از سال 84 تا 96 و گزارش کميسيون بودجه مجلس در مورد عملکرد منابع و مصارف در قانون بودجه سال 96 کل کشور را بررسي کنند.
تقاضاي عده اي از نمايندگان مجلس براي تشکيل کميسيون ويژه زنان، جوانان و خانواده و تقاضاي عده ديگري از نمايندگان براي رسيدگي طرح جامع مديريت شهري طبق اصل 85 نيز در دستور کار جلسات هفته آينده مجلس شوراي اسلامي قرار دارد.
سيام**9121*1834
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان