Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-19@06:35:52 GMT

در چه ساعتی از شبانه روز درس بخوانیم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۵۴۴

در چه ساعتی از شبانه روز درس بخوانیم؟ سوالی است که برای اغلب دانش آموزان و دانشجویان پیش می آید.به گزارش بلاغ،در چه ساعتی از شبانه روز درس بخوانیم؟اگر شما هم دانش آموز و یا دانشجو هستید و این سوال را می پرسید، به شما توصیه میکنیم این مقاله را بخوانید. در این مقاله یکی از مشاوران کنکور درباره بهترین زمان درس خواندن برای شما پیشنهادات ویژه ای را اظهار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با ما باشید.چه وقت از روز مطالعه کنیم؟

پوردستمالچی درمورد بهترین زمان مطالعه گفت: باوجود تصور‌های موجود، هیچ زمان ثابت و معینی برای مطالعه وجود ندارد؛ بهترین زمان درس خواندن، زمانی است که شما بهترین شرایط روحی و بیشترین هوشیاری را دارید.

۲ زمان ابتدای صبح به دلیل این‌که ذهن به استراحت پرداخته و پیوند‌های حافظه ترمیم شده‌اند وانتهای روز (قبل از خواب) به دلیل این‌که بعد از مطالعه، ذهن، فرصتی برای تثبیت اطلاعات و ذخیره‌سازی آن‌ها خواهد داشت، به‌طور معمول بهترین زمان درس خواندن است.

وی بیان کرد: در مجموع، هر زمانی‌که احساس می‌کنید هوشیاری بیشتری دارید، به مطالعه بپردازید، اما سعی کنید درس‌هایی که در آن‌ها ضعف بیشتری دارید، در ابتدای صبح و انتهای روز مطالعه کنید.

این مشاور تحصیلی عنوان کرد: داوطلبان کنکور باید زمان مطالعه خود را طوری تنظیم نمایند که به ساعت خواب و بیداری آن‌ها لطمه‌ای وارد نکند، چرا که داشتن نشاط روحی، صبح کنکور عامل بسیار مهمی است که فقط عادت به خوابیدن در حدود ساعت ۱۱ و بیداری در حدود ساعت ۶ در طول سال تحصیلی آن را تضمین می‌کند پس اگر می‌خواهید صبح کنکور بانشاط باشید، در طول سال تحصیلی، خود را عادت دهید که شب‌ها به‌موقع بخوابید و صبح زود از خواب برخیزید و در طول شب مطالعه نکنید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستادکل ارتش و ستادکل نیرو‌های مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.
وی افزود: آمادگی‌ای که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو ۲۴ دارد از تمام زمان‌ها بیشتر است، همچنین سایر جنگنده‌ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده‌کل ارتش تأکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه‌رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها ـ چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن‌ها ـ آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.
واحدی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چه کسانی باید لوزه‌های خودشان را جراحی کنند؟ | بهترین زمان جراحی لوزه چه سنی است؟
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز/ ارتباط آرتروز زانو با زوال عقل
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز | غذاهای مفید برای ترمیم سلول های مغز را بشناسید
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳