Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: عامل قاچاق بیش از 750 قلم انواع لوازم شوینده و بهداشتی دراین استان به پرداخت 54 میلیون ریال جریم محکوم شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین محمود احمدی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور زنجان - قزوین با مشکوک شدن به یک سواری عبوری پس از متوقف کردن آن بیش از 750 قلم انواع لوازم شوینده و بهداشتی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پس از بررسی، پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شد.
احمدی افزود: این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت بیش از 54میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات حكومتي قاچاق اقلام بهداشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۸ میلیاردی قاچاقچی سوخت در فامنین

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت بیش از هشت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان فامنین خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین، پرونده قاچاق ۱۲ هزار لیتر نفت گاز به ارزش دو میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت پنج میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته یونسی همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت دو میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت هشت میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون تانکردار، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک
  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • محکومیت ۱۷ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در خاتم
  • محکومیت مبل ساز متقلب در اردبیل
  • محکومیت بیش از ۸ میلیاردی قاچاقچی سوخت در فامنین
  • از محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو تا صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی در فارس
  • قاچاقچی مواد شوینده در زنجان محکوم شد
  • محکومیت ۵۳.۹۱ میلیارد ریالی قاچاقچی خودرو
  • ۴۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جزای نقدی قاچاقچی لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی