Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ارائه گزارش نهایی دانشگاه آزاد در رابطه با رسیدگی به وضعیت متقاضیان علوم پزشکی این دانشگاه گفت: هفته گذشته جلسه ای درباره متقاضیان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و دراین جلسه مقرر شد دانشگاه آزاد با استفاده از ظرفیت هایی که دارد، بتوانند این موضوع را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آخرین گزارشی که دانشگاه آزاد ارائه داد این بود که اعلام کرد، براساس ظرفیت هایی که دارد، دوباره فراخوان انتخاب رشته داده و این کار را برای افرادی که درخواست داشتند انجام داده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس آن فراخوان انتخاب رشته، دانشگاه آزاد اعلام کرد، براساس ظرفیت هایی که داشته عادلانه کار را انجام داده و قرار است که دانشگاه آزاد در رابطه با فعالیت هایی که در این خصوص انجام داده گزارشی به کمیسیون آموزش ارائه دهد که گزارش نهایی آن هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش مهر، شهریورماه امسال تخلفاتی در پذیرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد محرز شد که نتیجه آن بلاتکلیفی تنی چند از داوطلبان و پذیرفته شدگان این دانشگاه بود.

کد خبر 4458975 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آمادگی شبانه روزی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت به مردم استان و مسافران نوروزی، در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

سید وحید حسینی امروز، ۲۸ اسفندماه با اشاره به موقعیت استان فارس به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور گفت: با توجه به اهمیت این موضوع طی هفته‌های اخیر با برگزاری نشست‌های برنامه‌ریزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر استان، تلاش شده تا زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف سلامت استان فراهم شود.

وی، هدف نهایی از این برنامه‌ریزی‌ها را پیشگیری از هر گونه وقفه و اختلال در فرآیندهای خدمت‌رسانی در بخش‌های مهم ارائه خدمت به مردم و مسافران عنوان کرد که با مشارکت تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه دنبال شده است.

به گفته مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نحوه فعالیت ۳۳ شبکه و منطقه بهداشت و درمان، ۷۰بیمارستان خصوصی، خیریه و دولتی با هشت هزار و ۱۹۰ تخت فعال، بیش از یکصد درمانگاه خصوصی و دولتی در ایام نوروز، مشخص شده و تلاش برای این بوده که مردم و مسافران نوروزی، در ایام نوروز ۱۴۰۳، خدمات سلامت را به بهترین شکل دریافت کنند.

حسینی ارائه خدمات دیالیز در ۷۱ مرکز دولتی و خصوصی در سطح استان فارس به صورت نوبت کاری و در روزهای مختلف تعطیلات نوروزی، فعالیت بیش از یکصد مرکز تصویربرداری بیمارستانی و رادیولوژی خصوصی و دولتی و ۱۵۰ داروخانه شبانه روزی را دیگر بخش خدمات سلامت نوروزی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های سلامت محیط دانشگاه به عنوان یکی از محورهای مهم خدمات ویژه نوروز اشاره کرد که با حضور ۱۴۰ بازرس بهداشت محیط به طور میانگین در روز، در قالب ۷۸ تیم ثابت و سیار آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد.

 وی در ادامه از فعالیت ۲۵ مرکز دندانپزشکی شبانه‌روزی در شیراز و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در ۳۳۶ مرکز خصوصی و دولتی در سطح استان به صورت نوبت کاری و در روزهای مختلف تعطیلات نوروزی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خدمت‌رسانی و آماده باش ناوگان اورژانس فارس در قالب ۲۳۸پایگاه اورژانس زمینی، ۲۷ ایستگاه سلامت و پنج پایگاه اورژانس هوایی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی را از دیگر بخش‌های خدمات مجموعه بزرگ علوم پزشکی شیراز در نوروز سال ۱۴۰۳ معرفی کرد.

حسینی همچنین از ارائه خدماتی در حوزه‌های پزشکی، مامایی و آزمایشگاهی در ۳۰۱ مرکز خدمات جامع سلامت استان و ۴۱ مرکز ایمن سازی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با هدف تسهیل اطلاع‌رسانی عمومی پیرامون خدمات سلامت نوروز در مجموعه علوم پزشکی شیراز، یک پایگاه مجازی نیز به نشانی اینترنتی https://nowrooz.sums.ac.ir/ در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده که ضمن ارائه داده‌های آموزش سلامت در نوروز، مردم استان و مسافران نوروزی می‌توانند اطلاعات مربوط به مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت نوروزی را به صورت جامع و با جزئیات مربوط به زمان و نشانی مراکز، دریافت کنند.

حسینی اضافه کرد: سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با شماره تلفن ۱۹۰، سامانه تلفنی شبانه‌روزی ۱۸۱۹ برای پیگیری مسائل درمانی مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات و سامانه اورژانس نیز با شماره تلفن ۱۱۵، در ایام نوروز با هدف پاسخگویی به مسائل حوزه‌های یاد شده فعال است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با آرزوی سالی سرشار از سلامتی برای همه مردم ایران؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی، پیشگیری از بروز مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، پرهیز از مصرف قارچ‌های سمی در طبیعت و توجه به سلامت خود و اعضای خانواده در ایام تعطیلات را از جمله مهم‌ترین مواردی دانست که موجب کاهش بروز مشکلات در این ایام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر برای ارائه خدمت در نوروز
  • پذیرش دانشجوی بین الملل در رشته اندودانتیکس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • آماده‌باش ۳۵ پایگاه اورژانس استان سمنان برای ارائه خدمت در نوروز ۱۴۰۳
  • مراکز سلامت فارس در ایام عید در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند
  • ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی
  • مراکز سلامت فارس آماده خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز هستند
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
  • ویزیت پزشکان سال آینده چقدر می‌شود؟
  • رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد