Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،احسان خیری مدیر رسانه ای تیم فوتبال کارون اروند خرمشهرگفت: پس از توافق انجام شده، قرارداد هومن افاضلی بعنوان سرمربی تیم فوتبال کارون خرمشهر منعقد شد.

وی افزود: پس از جدایی اکبر میثاقیان، مدیریت باشگاه مربیانی مانند عبدالله ویسی، هومن افاضلی فیروز کریمی و یک گزینه پرتغالی مد نظر داشت که افاضلی با توافق انجام شده بعنوان سرمربی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه ای تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: افاضلی از مربیان جوان و صاحب سبک فوتبال ایران است که تا پایان رقابت های این فصل لیگ دسته اول هدایت تیم کارون اروند خرمشهر را بر عهده خواهد داشت.

هومن افاضلی سابقه هدایت تیم ملی امید ایران، نفت تهران و صبای قم را در کارنامه ورزشی خود دارد.

اکبر میثاقیان در پایان هفته دهم و پس از شکست سنگین خانگی برابر شهرداری بوشهر قراردادش با کارون اروند خرمشهر فسخ شد.

تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور با 10 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات جای دارد.

انتهای پیام / د

سرمربی جدید  تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند
  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر