Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، 12 عکاس منتخب از سراسر کشور در قالب گروه‌های چهار نفره  با حضور در حرم مطهر رضوی از معماری این آستان ملکوتی عکاسی می‌کنند.

این عکاسان از بین 86 عکاسی که رزومه مرتبط با معماری و تجربه عکاسی معماری خود را اواخر مهر ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره عکس خانه دوست ارسال کرده بودند، انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسانی از شهرهای تبریز، شیراز، کرمانشاه، همدان، قم و سبزوار میهمان این اردو شدند تا جلوه‌های هنر و معماری اماکن متبرکه رضوی را از دریچه قاب دوربین‌های خود ماندگار کنند.

با توجه به محدودیت‌های عکاسی در حرم مطهر رضوی، تعدادی از عکاسان مجرب در حوزه عکاسی معماری کشور برای شرکت در این اردو انتخاب شدند تا سطح کیفی عکس‌های تولیدی بالاتر رود.

عکاسان حاضر در این اردو ملزم به شرکت در بخش مستند جشنواره و آپلود آثار خود طبق زمان‌بندی اعلام شده این جشنواره هستند.

دبیرخانه این دوره جشنواره عکس «خانه دوست» به منظور برخورداری عکاسان غیرمشهدی از امکان ارتباط بهتر و بیشتر با موضوع جشنواره، اقدام به برگزاری این اردوی عکاسی برای عکاسان سراسر کشور کرده است.

ششمین جشنواره ملی عکس خانه دوست زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در دو بخش سراسری و جنبی در حال برگزاری است که زیارت(عکاسی با تلفن همراه)، سبک زندگی و سیره رضوی، زائرین پیاده رضوی، محورهای بخش سراسری آن به‌شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد حرم رضوی معماری عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.   فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، ۱۹ بازیکن را به ششمین اردوی این تیم فراخواند.   مرحله ششم تمرینات از هشتم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز (هجدهم اردیبهشت) پیگیری می‌شود.   مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، عسل ولی‌پور، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، زهرا یزدان کیش‌راد، یلدا جعفری، آیناز باقری، مبینا کریمی، ملینا غفرانی، فاطمه کاویانی کتولی، کیمیا سهرابی و ثنا نقی‌پور بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران هستند.   بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی به عنوان بدنساز، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی