Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: برای ما به عنوان مدیران خدمتگزار مردم در همه قوا، سازمان ها، نهادها و ارگان ها، دستاورد این کنگره باید تلاش بیشتر برای خدمت بیشتر به مردم به ویژه خانواده شهدا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین،«عبدالمحمد زاهدی» در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3 هزار شهید استان که امروز (پنجشنبه 24 آبان) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز اجلاس پایانی کنگره است و باید توجه داشته باشیم کنگره 3 هزار شهید استان قزوین پایان پذیر نیست، بلکه دبیرخانه کنگره در استان فعال بوده و به ویژه در حوزه های هنری، ادبی و تولید در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: وقتی از شهدا سخن می گوییم، یعنی کسانی که به فرموده پیامبر گرامی اسلام خداوند در آخرالزمان از میان امت اسلامی و امت پیامبر آنها را گلچین کرده است.

 

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این کنگره عنوان کرد: از همه کسانی که در برگزاری این کنگره عظیم تلاش کردند، تشکر می کنم هر چند این اقدامات در برابر ایثار یک قطره خون شهیدان، قطره ای در برابر اقیانوس هم نیست و از صدا و سیما، رسانه های سراسری و محلی و فعالان فضای مجازی که فضای استان را معطر به نام و یاد شهدا کردند هم تشکر می کنم.

 

زاهدی تأکید کرد: همچنین از خود مردم هم تشکر کرده و در این ایام شاهد بودیم مردم با هزینه خود یادواره ها و یادمان های شهدا را برگزار کردند.

 

وی تصریح کرد: ما اگر نتوانیم برای خود توشه ای از این کنگره و فعالیت هایی که انجام شده به دست آوریم هرچه در طول ماه ها زحمت کشیدیم، بی نتیجه بوده و ذخیره ای هم برای آخرت نداشته ایم، برای ما به عنوان مدیران خدمتگزار مردم در همه قوا، سازمان ها، نهادها و ارگان ها، دستاورد این کنگره باید تلاش بیشتر برای خدمت بیشتر به مردم به ویژه خانواده شهدا باشد.

 

استاندار قزوین اعلام کرد: باید بدانیم همه آنچه امروز به عنوان عزت، اقتدار و افتخار در داخل و خارج از کشور داریم، مرهون خون های پربهایی است که در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های دیگر دفاع از نظام و اسلام به زمین ریخته شده است و امیدواریم خدا توفیق دهد که این مهم را فراموش نکرده و وظیفه خود را درک کنیم.

 

در ادامه فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم در ماه مبارک ربیع و در آستانه ولادت پیامبر  گرامی اسلام، توفیق برگزاری بزگترین رویداد فرهنگی استان در را به ما عنایت کرد و کنگره ملی 3 هزار شهید استان در قالب 5 اجلاسیه برگزار شد.

 

«محمد شاهرخی» با اشاره به اهداف و دستاوردهای کنگره شهدا عنوان کرد: بزرگداشت و تکریم شهدا، احیا نام شهیدان، ترویج و آشنایی عمیق با اسطوره های فرهنگ ایثار و شهادت، شناساندن ویژگی ها و برجستگی های معنوی استان، تحقیق در مورد سبک زندگی شهدا و ترویج سیره زندگی آنها و دمیدن امید و آگاهی در جامعه از جمله اهداف این کنگره بوده است.

 

وی عنوان کرد: برای این منظور اقدامات متعددی صورت گرفت که استفاده از تمامی ظرفیت های مردمی و امکانات استان در اجرای کنگره، جمع آوری اطلاعات فردی و اسناد مرتبط با شهدا، چاپ و نشر چندین عنوان کتاب، مقاله، نمایشنامه و چندین فیلم مستند، برگزاری بیش از 166 یادواره شهدا در شهرها، بخش ها و روستاها در نیمه نخست سال جاری، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری پنج روز اجلاسیه به صورت تخصصی برای دانش آموزان، فرهنگیان، جامعه زنان، دانشجویان و اساتید و خانواده شهدا، اجرای شب شعر و نمایش های صحنه های و خیابانی با موضوع ایثار و شهادت از جمله این اقدامات بوده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: از جمله امتیاز ویژه کنگره وحدت، همدلی، مساعدت و پای کار بودن تمام نهادهای مردمی و مسئولان استان بوده و خداوند متعال را به خاطر این موهبت شاکر هستیم و از همه کسانی که در اجرای این مراسم مبارک نقش داشتند، تشکر می کنیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خوزستان تبریز ۲۰۱۸ طرح 550 هزار هکتاری هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل مهدویت ایران استان همدان رونمایی از پوستر کنگره ۳ هزار شهید قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان