Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:35:25 GMT

تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۸۶۷

تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود علیپور، مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری 158 هزار درخواست کارت اخذ شده است گفت: واجدان شرایط کارت هوشمند ملی در استان همدان یک‌میلیون و 410 هزار نفر هستند،

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند یک‌میلیون و 8 هزار نفر در استان کارت خود را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرصت درخواست کارت هوشمند ملی تا پایان سال است، ادامه داد: در هفت ماهه امسال 158 هزار درخواست کارت هوشمند برای شهروندان همدان دریافت شده که تاکنون 15 هزار کارت آماده تحویل به مردم است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه تاکنون به 77 درصد از واجدان شرایط استان کارت هوشمند ملی داده شده است، گفت: برای 20 درصد باقیمانده که کارت نگرفته‌اند تمدید مدت اعلام شده را نداریم و این افراد باید تا قبل از پایان سال نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علیپور با اشاره به اینکه استان همدان در صدور کارت هوشمند ملی در کشور رتبه دهم را داراست، خاطرنشان کرد: از بین شهرستان‌های استان در شهرستان تویسرکان بیشترین کارت ملی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی صدور شناسنامه مکانیزه به جز در مواردی مانند آبزدگی، تغییر مشخصات شناسنامه الزامی ندارد، تصریح کرد: در هفت ماهه امسال نیز شناسنامه مکانیزه برای 52 هزار و 974 نفر صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال همدان یادآور شد: تعرفه‌های ثبت نام صدور کارت ملی هوشمند تغییر نکرده و براساس تعرفه دولتی هزینه ثبت نام کارت ملی 20 هزار تومان است که در شهرستان همدان برای تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند 11 هزار و 500 تومان نیز از متقاضی اخذ می‌شود.

وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم قبل از اتمام سال نسبت به ثبت نام اولیه اخذ کارت ملی هوشمند هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج

   تحویل 15 هزار کارت هوشمند ملی در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان