Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@04:45:06 GMT

قاتل ملیکای 5ساله به قصاص محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۸۸۴

قاتل ملیکای 5ساله به قصاص محکوم شد

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قاتل ملیکا دختر ۵ ساله فلاورجانی به قصاص محکوم شد.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین جزئیات پرونده قاتل ملیکا گفت: متهم از جهت قتل به قصاص و از جهت تجاوز به عنف نسبت به فرد دیگری به اعدام محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی در استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: متهم به قتل همچنین به جهت ادم ربایی نسبت به ملیکا، خواهر و برادرش به بیست سال حبس، کودک آزاری ملیکا به یکسال حبس و حبس غیرقانونی این دختربچه به چهارسال حبس محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این رای در دادگاه کیفری یک استان اصفهان صادرشده و قابل تجدید نظر خواهی از سوی محکوم علیه است.

گفتنی است، پیش از این رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهارکرده است که ملیکا قربانی معامله مواد مخدر شده و ۵ نفر در این رابطه دستگیر و بازداشت موقت شده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری اصفهان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

عتباتی، گفت: درپی هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی به‌عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات، تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم توقیف شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد +جزئیات
  • جزئیات حکم توماج صالحی/ دادگاه انقلاب اصفهان او را به اعدام محکوم کرد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !