Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@10:46:36 GMT

نشست بصیرتی باحضور بسیجیان کارگری استان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۹۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست بصیرتی با حضور بسیجیان کارگری استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر عبداللهی و در محل بنیاد شهید استان برگزارشد بسیجیان صنایع شهرستان بجنورد و کارگران ساختمانی و جمعی دیگر از بسیجیان استان حضور داشتند.

دکتر عبداللهی پیرامون وضعیت اقتصادی جامعه و لزوم تحمل سختی های پیش رو برای پیروزی نهایی بر استکبار اشاره کردند و نقش بسیجیان در این مورد را موثر دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌نشست مجسمەسازی مفاخر در مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد گفت: هم‌نشست مجسمەسازی مفاخر تا دهم اردیبهشت‌ماه به صورت صبح و بعد از ظهر در میدان منگوران این شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید برای عموم از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آزاد است، اضافه کرد: هم نشست (سمپوزیوم) مجسمەسازی مفاخر مهاباد با حضور اساتید تراز اول این رشتە برگزار شده که در راستای فعالیت‌های فرهنگی مجموعه شورا و شهرداری مهاباد است.

رستم‌پور درباره نتایج برگزاری این طرح ادامه داد: پس از اتمام هم‌نشست و نتایج کار اساتید، سردیس‌ها و تندیس‌های ساختە‌شدە با مشورت اصحاب هنر و فن در یکی از نقاط شهری جای‌گذاری خواهند شد.

شهردار مهاباد افزود: این هم‌نشست با هدف ایجاد زمینه مشارکت فعال هنرمندان مجسمه‌ساز و به منظور تجلیل از مقام مفاخر فرهنگی و هنری ایران برگزار می‌شود.

۶ تن از اساتید مطرح مجسمەسازی شامل هادی ضیاالدینی، مهدی ضیاالدینی، ناصر خاورزاده، بیژن غنچه‌پور، رضا قره‌باغی و بشیر ناصری در این برنامه فرهنگی حضور دارند.

مهاباد جزو شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده و شخصیت‌های بزرگ فرهنگی و ادبی و چهره‌های شاخص کُردزبان داخل و خارج از کشور اهل این شهرستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • فیلم | نشست ۱۳۵ کمیسیون ایمنی راه ها با حضور وزیر راه و شهر سازی
  • ایلنا: نمایندگان کارگری هنوز مصوبه مزدی ۱۴۰۳ را امضا نکرده‌اند
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • هم‌نشست مجسمەسازی مفاخر در مهاباد آغاز شد