Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "خان یایا" به کارگردانی "عبدالرضا کاهانی"در نخستین هفته از اکران این اثر منتشر شد.

این صدرنشینی در حالی رخ داده که این فیلم به عنوان اثری در ژانر کمدی با داشتن بازیگرانی مطرح در اولین هفته خود کمتر از یک میلیارد تومان فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که برای چنین پروژه ای شکست اقتصادی محسوب می‌شود.

خان یایا

فروش هفتگی: ۸۵۴,۹۶۳,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۸۵۴,۹۶۳,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: عبدالرضا کاهانی

بازیگران: حمید فرخ نژاد، رضا عطاران، نیتایا چرسى و با حضور امین حیایى

خلاصه داستان: این فیلم داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزى هم به پاتایا میزنند اما رویارویى آن ها با دوست قدیمى همه چیز را به هم میزند.

مغزهای کوچک زنگ زده

فروش هفتگی: ۴۵۴,۶۶۴,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۱۰,۱۶۵,۶۸۸,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

بازیگران: نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی، علی علایی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی، لادن ژاوه وند

خلاصه داستان: میگن اگه چوپان نباشه گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن چون مغز ندارن، هرکسی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز.

لس آنجلس تهران

 

فروش هفتگی: ۳۳۴,۹۴۹,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۵,۹۳۹,۸۹۶,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: تینا پاکروان

بازیگران: پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری، بانیپال شومون

خلاصه داستان: با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک‌چرخ‌زن، عشق خارجی، خونه مادربزرگه.

پیشونی سفید دو

 

فروش هفتگی: ۲۵۴,۸۳۰,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۲,۰۵۰,۱۸۰,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: سید جواد هاشمی

بازیگران: ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی

خلاصه داستان: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد.

لازانیا

فروش هفتگی: ۲۳۵,۵۱۵,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۲,۷۸۵,۷۵۱,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: حسین قناعت

بازیگران: جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری

خلاصه فیلم: فیلمی اجتماعی است با رگه های کمدی است.

هشتگ

فروش هفتگی: ۱۴۲,۱۶۱,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۲,۹۲۳,۱۶۰,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: رحیم بهبودی فر

بازیگران: نیوشا ضیغمی, بهاره رهنما, بیژن بنفشه خواه, حدیث فولادوند, محمدعلی کیانی, مهرداد فلاحتگر, ارسلان قاسمی, امید روحانی, محسن ملکی, جواد هاشمی, امیرعلی نیازی, محمدمهدی احمدی, آرتین پشنگ, ثنا کیانی

خلاصه فیلم: فیلمی اجتماعی است با رگه های کمدی است.

گرگ بازی

 

فروش هفتگی: ۱۳۲,۲۹۶,۰۰۰ تومان

فروش کلی: ۶۳۷,۱۶۸,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: عباس نظام‌دوست

بازیگران: علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی

خلاصه فیلم:

«گرگ‌بازی» روایت کننده داستان چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه‌ موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند که با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

همچنین فیلم های عرق سرد با ۸۱,۷۹۹,۰۰۰ تومان، هزارپا با ۴۵,۹۴۶,۰۰۰ تومان، تنگه ابوقریب با ۱۸,۸۲۵,۰۰۰ تومان فروش فروش رتبه های هشتم تا دهم جدول فروش سینمای ایران را در اختیار دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فروش سینمای ایران چین مغز پدر پدر سینمای ایران فروش سینمای ایران فیلم سینمایی مغز پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما

همشهری آنلاین: حالا پلتفرم‌ها در سریال‌سازی‌ و برنامه‌سازی‌ از تلویزیون هم پیشی گرفته‌اند و حتی در مقاطعی شبکه‌های ماهواره‌ای را که زمانی بیشترین بیننده ایرانی را داشتند، تا حدودی کنار زده‌اند. در میانه راه فعالیت رسمی ساترا و ورود این سازمان که زیرنظر رسانه ملی است، باعث شد که ساترا به بسیاری از پلتفرم‌ها مجوز فعالیت بدهد. با این حال از میان انبوه پلتفرم‌هایی که فعالیت رسمی دارند چند سکوی نمایش توانسته‌اند با تولید و پخش سریال‌های پرمخاطب و رئالیتی‌شوهای جذاب میان مردم جا باز کنند و سر زبان‌ها بیفتند.
یک نکته قابل توجه این است که برخی از همین پلتفرم‌ها نیز به‌خاطر برخی سرمایه‌گذاری‌ها نتوانسته‌اند به لحاظ اقتصادی دوام بیاورند و حیات کاری‌شان را از دست داده‌اند.
رفته‌رفته با زیاد شدن صدور مجوز برای تولید پلتفرم‌ها، بعضی از همین پلتفرم‌هایی که توانسته بودند موفق باشند حالا در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند. این دو پلتفرم زمانی بیشترین حجم تولید سریال را داشتند و هر از گاهی صدای کاربران را با افزایش هزینه اشتراک درمی‌آوردند.

پول بدهید، همه کار می‌کنند
اما یکی از این پلتفرم‌ها به‌خاطر صحبت‌های جنجالی یکی از مدیران خود درگیر حواشی بزرگی شده و باعث شده است که برخی از کارگردانانی که با این پلتفرم‌ همکاری داشته و دارند از همکاری با آنها انصراف دهند.
محمدحسن شانه‌ساززاده، یکی از مدیران ارشد این پلتفرم عنوان کرده: از زمانی که وارد این پلتفرم شدم بی‌اخلاقی خاصی میان کارگردانان و بازیگران دیدم. این بی‌اخلاقی در دیگر صنعت‌هایی که حضور داشتم نبود. بازیگران و کارگردانان در تعهد کاری و قراردادهایی که دارند بی‌اخلاق هستند. حتی این مدیر در واکنش به مصاحبه‌کننده که اگر این صحبت‌ها پخش شود، این پلتفرم بایکوت خواهد شد می‌گوید: اول و آخرش پول است. اگر به آنها پول بدهید، هر کاری می‌کنند.

واکنش کارگردانان و بایکوت پلتفرم
همین صحبت‌ها واکنش‌های اولیه را به‌دنبال داشت. همایون اسعدیان، کارگردان سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با این پلتفرم را در سریال «خسوف» و «شریک جرم» داشته، در واکنش به اظهارات شانه‌ساززاده درباره بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند گفت: آقای شانه‌ساززاده، یکی از مدیران ارشد نماوا، با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار داده‌اند. من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبوده‌ام و این صحبت‌ها بی‌سابقه است. به‌خصوص، وقتی مصاحبه‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم‌همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید، می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! قیاس به نفس می‌فرمایید، جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در 2پروژه با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تأسف است.
مازیار میری، از دیگر کارگردان سینما، نیز درباره صحبت‌های این مدیر گفته است: صحبت‌های این مدیر باعث تأسف است، اما بیشتر از این تأسف می‌خورم که مدیران فرهنگی کشور اجازه حضور چنین افراد کاسبی را در فرهنگ کشور می‌دهند.


کد خبر 846423 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم