Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این کشتی 72 هزار تن ذرت را از کشور برزیل به این بندر حمل کرده است گفت : در حال حاضر کارتخلیه بار این کشتی در حال انجام است .

بهروز آقایی افزود:  این محموله به داخل کشور ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود: بندر شهید بهشتی چابهار با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالیانه بیش از هشت و نیم میلیون تن و درافت منفی 16 و نیم ، توانایی پهلوگیری کشتی بزرگ 100 هزار تنی را دارد.
وی با تاکید بر اینکه  چابهار دارای 2 بندر بزرگ و مهم شهید بهشتی و شهید کلانتری است  ادامه داد: اختصاص 20 درصد از کالاهای اساسی کشور به بندر چابهار می تواند به توسعه و تکمیل زیرساخت های حمل و نقل و دیگرمشکلات کمک کند.
آقایی افزود: تکمیل راه آهن چابهار- زاهدان - سرخس و دوبانده کردن جاده های مواصلاتی به بندر چابهار و ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی برای کامیون های ترانزیتی از ضرورت های توسعه حمل و نقل این منطقه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پهلوگیری کشتی ذرت چابهار سیستان و بلوچستان ذرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار