Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:30:29 GMT

کشف شی مشکوک نزدیک سفارت روسیه در برلین

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۰۳۸

کشف شی مشکوک نزدیک سفارت روسیه در برلین

رکنا: در پی کشف شی مشکوک درون خودروی فردی که توسط ­پلیس آلمان تحت پیگرد است در نزدیکی ساختمان سفارت روسیه در برلین، یک یگان خنثی کننده بمب برای بررسی داخل آن به محل اعزام شد.

 ­پلیس آلمان از کشف یک شی مشکوک در نزدیکی سفارت روسیه در برلین خبر داد.

پس از آن که خودروی متعلق به فردی تحت پیگرد در نزدیکی ساختمان سفارت روسیه در برلین کشف شد، یک یگان خنثی کننده بمب به محل اعزام شد تا شی مشکوک درون آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از خیابان «اونتر دن لیندن» و ایستگاه متروی واقع در آن تخلیه شد تا ماموران پلیس Police به تحقیق خود ادامه دهند. بر اساس این گزارش، عملیات پلیس پایان یافت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اما و اگر های بی پاسخ اعدام سلطان سکه + عکس منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + فیلم فیلمی از آخرین لحظات اجرای حکم اعدام سلطان سکه و محمد سالم + عکس ماجرای چلوکباب خوری گروگان در باغ ویلا ! منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + عکس اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! دستگیری وکیل و دادستان متجاوز به کودکان+عکس مرگ وحشتناک دوقلوها به خاطر سهل انگاری مادر+عکس من و وحید شاخ بازار بودیم/ آخرین حرف های همدست سلطان سکه که امروز اعدام شد ! این جوان معتاد کارمند کمپ ترک اعتیاد را در خانه اش به قتل رساند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police پلیس کشف سفارت روسیه شی مشکوک برلین عکس ایران دختر فیلم تجاوز ماه دستگیر تهران در خیابان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق