Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@05:55:10 GMT

رانندگان در استان های برفی زنجیر چرخ ببندند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۱۴۹

خرداد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: با توجه به بالا رفتن برودت هوا و پیش بینی ادامه بارش برف در جاده های برفگیر، به رانندگان توصیه می شود تا در صورت تردد در این جاده ها، خودروهای خود را به زنجیر چرخ تجهیز کرده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: هم اکنون در جاده های اسالم- خلخال، اردبیل، اهر، آذربایجان شرقی، اراک، بروجرد و هراز بارش برف گزارش شده است به همین دلیل لازم است تا رانندگان ضمن تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در استان های مازندران، مرکزی، گیلان، قم، قزوین، فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، تهران و البرز بارش پراکنده باران گزارش شده و جاده های این استان ها لغزنده است.رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور نیروی انتظامی گفت: در استان های اردبیل (جاده اسالم -خلخال؛ خلخال -اهر و مشکین شهر)، کاشان - قم، کاشان - اصفهان نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.سرهنگ رحمانی ادامه داد: در استان مازندران ( محور کیاسر -سمنان)، اهر - تبریز، کاشان و همدان نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است بر این اساس لازم است تا هموطنان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه در این مسیرها تردد کنند.به گفته وی تردد در جاده های کشور روان و بدون ترافیک در جریان است.مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.  برچسب ها: ترافیک ، برف ، زنجیر چرخ

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترافیک برف زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    امام جمعه چهاربرج،   ضمن اینکه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با  آغاز ماه رمضان را تبریک گفت  بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از فیوضات الهی این ایام تاکید کرد.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان این است که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که در سخنرانی نوروزی بر آن تأکید داشتند گام‌های بلندی بردارند.

 

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه همه باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال به صورت جدی گام بردارند، ادامه داد: مردم و دولت باید هماهنگ با یکدیگر در این زمینه اهتمام کنند و با برنامه کاربردی گام بردارند.

 

وی با بیان اینکه نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی اینکه مردم و دولت به کمک هم برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت موجود تلاش کنند، اضافه کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید به کار بسته شود.

 

جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال ابعاد مختلف شعار سال را به‌ وضوح تبیین کردند، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند؛ جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان ندارد.

 

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی باید موانعی که پیش روی تولید وجود دارد، با جدیت از سر راه بردارند، گفت: اقدامات تسهیلگر باید جدی‌تر دنبال شود در این راستا منابع مالی و امکانات کافی در اختیار آحاد مردم به ویژه فعالان بخش خصوصی قرار گیرد تا اینکه تولید بیش از پیش رونق پیدا کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • تصاویر تماشایی از شب و روز برف جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج