Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: کشتی ورزش رکوردی نیست که فرد پیش از اعزام به جهانی رکوردش مشخص باشد، کشتی برای موفقیت به حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی احتیاج دارد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نتایج ضعیف امیدهای کشتی فرنگی در رومانی، در مورد وضعیت تیم آزاد اعزامی به این مسابقات اظهار داشت: متاسفانه صحبت‌های رسول خادم را نادیده گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب است صحبت‌های پایانی او را خوب بخوانیم و تحلیل کنیم که گفته بود با این وضعیت رفته رفته باید مراقب کشتی‌گیران پاکستانی هم باشیم! این یک واقعیت است که کشتی وقتی اعزام خارجی نداشته باشد، نمی‌تواند نتیجه بگیرد. برای تیم امیدها، دو تورنمنت کنسل شد، تعدادی از این بچه‌ها برای اولین بار به سفر خارجی می‌روند و واقعا نمی‌شود در چنین شرایطی خیلی توقعی از تیم داشت. این جزو دغدغه‌های رسول خادم بود که کشتی نمی‌تواند به این شیوه نتیجه بگیرد، حیف که او را خیلی راحت از دست دادیم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم برخی نفرات اصلا به سفر خارجی نرفته‌اند و برخی هم مدت‌هاست در هیچ تورنمنتی کشتی نگرفته‌اند. کشتی ورزش رکوردی نیست که فرد پیش از اعزام به جهانی رکوردش مشخص باشد که براساس آن قضاوت کنیم. کشتی‌گیر عملکرد و سطحش در تورنمنت بین‌المللی مشخص می‌شود. من مسابقات جهانی را همانند یک گرداب می‌بینم که کشتی‌گیر باید روز مسابقه خیلی توانمند باشد که بتواند از پسِ همه شرایط برآمده و مدال بگیرد. البته من فکر می‌کنم تیم آزاد به خاطر نفرات باتجربه‌ای که در خود دارد، بتواند نتایج بهتری بگیرد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2003 نیویورک با تاکید بر اینکه امیدوار است طلسم فینالیست شدن کشتی‌گیران ایرانی در چند مسابقه جهانی اخیر با آزادکاران بشکند، گفت: من قبلا اعتقادی به طلسم نداشتم اما بعد از اتفاقی که برای تیم آزاد بزرگسالان در بوداپست افتاد، فکر می‌کنم طلا برای ما طلسم شده که ان‌شاءالله بچه‌های آزاد تیم ملی امید استارت خوبی در جهانی رومانی داشته و هرچند که به قول آقای خادم، با دست خالی به جنگی نابرابر با حریفانی تا دندان مسلح می‌رویم، اما امیدوارم بچه‌ها کشتی ایران را صاحب مدال طلا کنند.

حبیبی تاکید کرد: رسول خادم رفته و هرچه بگویم قطعا برای سِمت و پست نیست. او یک نعمت برای کشتی بود که می‌توانست باز هم این رشته را در بهترین شرایط قرار دهد. او آماری طلایی هم از خود بر جای گذاشت، از تعداد قهرمانی‌ها و میزبانی‌ها و حضورها گرفته تا مسائل دیگر. حالا دیگر سکان کار به دست حمید بنی‌تمیم است، او هم در دوره رسول خادم مدت زیادی کار کرد حالا جامعه کشتی چه مخالف و چه موافق، وظیفه همه هست که به او کمک کنند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: یک حرف خوب همیشه از مرحوم رفوگر می‌شنیدم که می‌گفت «من روزی رئیس فدراسیون بودم، بعد در هر مقامی که باشم باید در همان چارچوب کار کنیم و به کشتی کمک کنیم.» همه باید چه در بدنه کشتی باشیم و چه نباشیم هم از بنی‌تمیم و هم از غلامرضا محمدی حمایت کنیم. وقتی کشتی شکست می‌خورد، مردم کوچه و بازار به ما به چشم یک بازنده نگاه می‌کنند، حالا همه می‌توانیم با کمک هم این نگاه را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست

حمزه صالحی  با اشاره به اینکه در حال حاضر دو پناهگاه نگهداری از سگ‌های بلاصاحب در کرج فعال است، گفت: یکی از این مراکز در حلقه دره و دیگری در باغستان است که هر کدام ظرفیت نگهداری از ۵۰۰ قلاده سگ را دارند.

مسئول محیط شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ادامه داد: در هر یک از این مرکز یک دامپزشک، یک تکنسین و چهار پرسنل برای حفظ و نگهداری فضای پناهگاه و غذارسانی به سگ‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به نحوه غذارسانی به سگ‌های این مراکز گفت: روزانه ۵۰۰ کیلوگرم غذا در هر یک از این پناهگاه‌ها توزیع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: طبق دستورالعمل وزارت کشور ما وظیفه داریم سگ‌های بلاصاحب را از مناطق مختلف کرج جمع آوری و به این مراکز انتقال دهیم و بعد از عقیم سازی مجددا در محل قبل خود رها کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ساکنین برخی مناطق از تعداد بالای سگ‌های بلاصاحب در محل خود گلایه دارند و شکایت‌ها در این خصوص زیاد است، گاه مجبور می‌شویم سگ‌هایی که از یک محل یا محدوده جمع آوری کرده‌ایم را در مناطق دیگر رهاسازی کنیم.

صالحی افزود: سگ‌هایی که جمع آوری می‌شوند در مرحله اول به پناهگاه انتقال داده شده و بعد از معاینه به بخش قرنطینه منتقل می‌شوند تا از لحاظ سلامت مورد بررسی قرار بگیرند.

وی گفت: اگر سگ‌ها مشکلی نداشته باشند عقیم سازی و برای ۲۰ روز به فضای فنس دار پناهگاه انتقال داده می‌شوند و پس از گذراندن این مدت، مجددا به محلی که جمع آوری شده بوند بازگردانده می‌شوند.

مسئول محیط شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: البته برخی سگ‌ها که ممکن است بیماری غیرقابل درمانی داشته باشند و سایر سگ‌ها را نیز درگیر کنند و در چنین شرایطی به تشخیص دامپزشک یوتانایز می‌شوند.

وی گفت: البته با توجه به حساسیت‌های حامیان حیوانات و مسائل انسانی، آمار یوتانایزهایی که در سال انجام می‌شود بسیار پایین است.

صالحی با اشاره به تعداد سگ‌هایی که ماهانه عقیم سازی می‌شوند، تصریح کرد: طبق قرارداد، باید ۲۰۰ سگ بلاصاحب در هر ماه عقیم سازی شود ولی با توجه به اهمیت کنترل جمعیت این حیوانات در فضای شهری این آمار بیشتر است و در برخی ماه‌ها به ۴۰۰ قلاده هم می‌رسد.

وی افزود: برنامه عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در برنامه‌ای میان مدت اثر بخش است و به کاهش جمعیت آنها در کرج منجر می‌شود به همین دلیل شهروندان باید صبور باشند و نباید انتظار داشته باشند، با اولین تماس تلفنی دیگر خبری از سگ‌های بلاصاحب در محله‌ای که زندگی می‌کنند، نباشد.

صالحی تاکید کرد: در حال حاضر بیشترین شکایات شهروندان در خصوص تجمع سگ‌های بلاصاحب مربوط به منطقه ۳ است و دلیل اصلی آن همجواری این منطقه با چهارباغ است.

این مسئول تصریح کرد: در تلاشیم طرح جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در کل استان توسط یک پیمانکار و به صورت یکپارچه انجام شود چون تا زمانی که شهرستان‌های استان در این خصوص با هم هماهنگ نباشند، ساماندهی به درستی نتیجه نمی‌دهد.

وی گفت: سگ‌ها در حال تردد هستند و اگر برنامه عقیم سازی در شهرستانی به خوبی اجرایی نشود، وضعیت کرج هم تغییر محسوسی نخواهد کرد و هدفگذاری برای کاهش جمعیت سگ‌های بلاصاحب آن طور که باید و شاید محقق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • آذرپیرا المپیکی شد
  • آذرپیرا هم المپیکی شد/ ۵ سهمیه حضور در پاریس برای کشتی آزاد
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست