Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس یادگاری نمایندگان تازه منتخب کنگره آمریکا در انتخابات میاندوره‌ای اخیر در مقابل ساختمان کنگره در واشنگتن ساختمان های آسیب دیده از حملات هوایی اخیر اسراییل به نوار غزه/APA مهاجران آمریکای مرکزی عازم ایالات متحده آمریکا در استادیومی در شهر مکزیکوسیتی نخست وزیر بریتانیا در حال اعلام خبر تصویب پیش‌نویس طرح "برگزیت" در کابینه بریتانیا در مقابل مقر نخست وزیری در لندن جلسات تمرینی 3 فضانورد کانادایی، روسی و آمریکایی پیش از اعزام به ماموریت فضایی/ مسکو/ ایتارتاس دیدار روسای جمهوری کره جنوبی و روسیه در سنگاپور/ ایتارتاس کشاورز چینی در حال خشک کردن بریده‌های سیب‌زمینی شیرین جشنواره آیینی"چات پوجا" هندوها در الله‌آباد هند کشف 1 تن کوکایین به ارزش حدود 150 میلیون یورو در هامبورگ آلمان بارش برف پاییزی در شهر کی‌یف اوکراین/ خبرگزاری فرانسه تخریب ماشین پلیس بنگلادش به دست هواداران حزب ملی گرای بنگلادش در جریان تظاهرات خیابانی در شهر داکا/ رویترز ساخت یک مجسمه آهنی از گاو در بورسا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی "میشل اوباما" بانوی اول سابق آمریکا در کنار "اوپرا وینفری" – مجری نام آشنای آمریکایی- در تور معرفی کتاب جدیدش در شهر شیکاگو/ خبرگزاری فرانسه یک کارگاه انبار هیزم در کابل افغانستان/ رویترز یک مهاجر آمریکای مرکزی در حال تلاش برای سوار شدن به ماشین‌هایی که به سمت مرز ایالات متحده آمریکا حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/مکزیک/ رویترز مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از اتاق بدون جاذبه در بریتانیا تا اوضاع در نوار غزه

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • سفیر سابق بریتانیا: چرت نگویید! سفارت ایران در دمشق فرقی با سفارت آمریکا و بریتانیا نداشته
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است