Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:02:18 GMT

1000 دانش آموز دهدشتی آموزش های قرآنی را فرا می گیرند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۲۵۵

1000 دانش آموز دهدشتی آموزش های قرآنی را فرا می گیرند

یاسوج - ایرنا - مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء دهدشت گفت: یک هزار دانش آموز در دارالقرآن کریم شهر دهدشت در حال آموزش هستند.

سید مسعود خاضعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرکز دانش آموزان پایه اول تا دوازدهم، در رشته‌های مختلف قرآنی آموزش می‌بینند.
وی افزود: روخوانی، روانخوانی، حفظ، تجوید و مفاهیم قرآن در این مرکز آموزش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه نیز گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش تقویت روحیه قرآنی و آموزش رشته‌های مختلف قرآن برای دانش آموزان است.
رجبعلی حقانی افزود: علاوه بر فعالیت دانش آموزان در دارالقرآن کریم، برنامه‌های مختلف قرآنی نیز برای دانش آموزان در مدارس اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: با فراهم کردن زیر ساخت‌ها و امکانات برای حضور دانش آموزان در فضاهای دینی و مذهبی، اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی در مدارس در دولت رشد داشته است.
حقانی تصریح کرد: برای آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ قرآنی و دینی دروسی با عناوین قرآنی در پایه‌های مختلف تحصیلی به آنان آموزش داده می‌شود و همیشه درس‌های قرآنی در برنامه‌های تحصیلی آنان قرار داشته است.
بیش از 16 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی آموزش قرآنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم