Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، سردار امیر حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران گفت: در پاسخ به سوالی درباره حمله راکتی نیروهای مقاومت در غزه به سرزمین‌های اشغالی گفت: مردمی که در غزه کاملا محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه گفت: سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند ولی ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هفته از بین می‌روید.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه اگر ما به شیوه شهدا برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود، گفت: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همینکه ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

وی ادامه داد: ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، قدرت بازدارندگی بسیار زیادی دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است

نماینده ایران در مجمع اتحادیه جهانی بین‌المجالس گفت «اقدامات جنایتکارانه و نیات وقیحانه رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است».

به گزارش ایسنا، «مجتبی رضاخواه» رئیس هیات نمایندگان ایران که در اتحادیه بین‌المجالس در ژنو حضور دارد، با بیان این‌که در ۶ ماه گذشته بیش از ۳۲ هزار نفر که ۷۲ درصد آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، در غزه به شهادت رسیده‌اند، گفت: «جنایات رژیم اسرائیل در بیمارستان‌های شفا، المعمدانی، ناصر و تجاوزات علیه زنان فلسطینی آن‌قدر وقیح بوده که حتی نمی‌توانم در مورد آن‌ها صحبت کنم. البته جنایات بسیاری اتفاق افتاده که به دلیل نبود رسانه‌ها گزارش نشده‌اند».

او اظهار کرد: «ما متوجه ماهیت نسل‌کشی در موجودیت استعماری اسرائیل بوده‌ایم و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس در مقابل اشغال غیرقانونی فلسطین ایستاده است».

رضاخواه ادامه داد: «ما در جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی، با فرمان روشنگرانه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هر ساله روز قدس را برگزار می‌کنیم، روزی که در آن میلیون‌ها ایرانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای آگاهی‌بخشی نسبت به نسل‌کشی فلسطینیان راهپیمایی می‌کنند».

نماینده ایران تاکید کرد: «در نتیجه تعهد به سیاست‌های ضد نسل‌کشی، ملت ایران چه با ترور شدن فرزندان دانشمندش توسط رژیم صهیونیستی چه از طریق تحمل تحریم‌های سنگین آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، هزینه‌های زیادی برای مخالفت با نسل‌کشی اسرائیل پرداخت کرده است».

رضا خواه با انتقاد از رویکردهای ریاکارانه حقوق‌بشری غربی‌ها افزود: «آیا میلیون‌ها مادر، کودک، روزنامه‌نگار، پزشک و .. فلسطینی که آواره و کشته شده‌اند، شایسته چند کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی نیستند؟ آیا دارندگان وتوی غربی به خاطر آزمایش آخرین سلاح های خود بر روی برادران فلسطینی ما پاسخگو خواهند بود؟ واضح است که نه!».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «به همین دلیل است که ما در جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده‌ایم که صلح بدون عدالت غیرممکن است».

رضاخواه در ادامه سخنرانی خود گفت: «امروز از طرف ملت شجاع و مؤمن ایران در برابر شما ایستاده‌ام تا نسل‌کشی فلسطینیان را به قوی‌ترین معنا محکوم کنم و رژیم کوچک و ضعیف اسرائیل را که مرتکب آن شده و رژیم آمریکا را که زمینه را برای چنین جنایاتی فراهم ساخته است، مسئول بدانم».

نماینده ایران در ادامه گفت: «البته مقامات بیشتری هستند که دستشان به خون فلسطینی‌ها آغشته است؛ برخی کشورهای غربی که هزاران نیرو و سلاح به اشغالگران می فرستند؛ برخی کشورهای شرقی که تمام تلاش خود را برای شکستن محاصره دریای سرخ انجام می‌دهند و مقامات سازمان ملل که فریاد اعتراض میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را نادیده می‌گیرند و در خصوص حقوق بشر فقط حرف می‌زنند و شعار می‌دهند نیز در این جنایات شریک هستند».

او در پایان تاکید کرد: «ما به جهانی نیاز داریم که در آن رهبران بیشتری از اخلاق و شجاعتی مانند رهبران آفریقای جنوبی، برخوردار باشند. زنده باد ایمان، انسانیت و مقاومت. فلسطین آزاد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است
  • رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی است
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • اذعان مقام آمریکایی به سوء استفاده جنسی سیستماتیک از زنان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها/ تلفات سنگین اشغالگران