Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش با اشاره به شلیک راکت‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی طی روزهای گذشته گفت: این پیروزی برگه ای جدید از پیروزی‌های جبهه مقاومت در مقابل رژیم‌صهیونیستی است که ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار طهرانی مقدم، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قدرت نظامی، یکی از اهرم های اصلی محقق کردن آرمان های انقلاب است و شهید طهرانی مقدم کسی است که تمام اراده، دانش، سلامتی و توان خود را در این راه گذاشت تا آرمان‌های انقلاب را محقق کند؛ خوشبختانه این امر محقق شد و ما امروز شاهد برکات آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شلیک راکت‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی طی روزهای گذشته گفت: این پیروزی برگه ای جدید از پیروزی‌های جبهه مقاومت در مقابل رژیم‌صهیونیستی است و این برگه ها ادامه خواهد داشت تا روزی برسد که دیگر این رژیم از دیدن آن روز عاجز شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرمان های انقلاب اسلامی امیر موسوی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است