Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مراسم تودیع و معارفه همزمان دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ورامین در سالن همایش شهرداری ورامین برگزار شد.

در این مراسم اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران ،جمالی پور فرماندار شهرری، نقوی حسینی نماینده مجلس ،مسئولان قضایی و انتظامی حضور داشتند.

رییس کل  دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: خدمت به مردم ایران اسلامی  افتخار مسئولان قضایی است که هرچه به آنها خدمت کنیم، شایستگی خدمت را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی  افزود : قضاوت در هرجامعه ای بسیار سخت است و باید قاضی برای کشف حقیقت و برای رسیدن به واقعیت و برای اجرای عدالت تلاش های گسترده ای انجام بدهد.

وی افزود: اینگونه نیست که فقط به عدالت اجرا شود و قبلا از آن باید  با تلاش‌ها زیادی به  حقیقت برسیم که در این راه  موانع فراوانی در پیش روی قاضی است.

رییس کل  دادگستری استان تهران گفت: برای برخی پرونده ها افراد زیادی تماسم می گیرند و سعی می کنند قاضی را تحت فشار قرار بدهند و البته توصیه ما اینست که که قاضی اصلا به این موارد توجه نمی کند .

وی با اشاره به اینکه مردم از دستگاه قضایی بابت برخورد با فساد تشکر می کنند، تصریح کرد:  این مردم قدرشناس زبان تشکر و قدردانی دارند  که  همواره به ما می گویند نسبت به مفسدین اقتصادی  خوب رفتار کردید اما انتظار و توقع آنها هم اینست که  به همین جا بسنده نشود.

 اسماعیلی تاکید کرد: مفسدین اقتصادی  در عرصه‌های مختلف  در حال اجحاف کردن در حق مردم ظلم و ستم هستند که تعدادی زیادی از انها  دستگیر شدند  و آنها هم بایستی به سزای اعمالشان برسند مدیر کل دادگستری  استان تهران  افزود:  امروز در حوزه های بانکی ، حوزه های خودرویی، حوزه های پولی و در حوزه های مختلف  و حتی از متهمین وارد کنندگان و کسانی که در حوزه خودرو  نقش داشتند امروز در دادسرا پرونده تشکیل شده است .

 وی افزود: حتی کسانی که  تسهیل کننده این تخلفات  در وزارت صنعت و معدن و در  بانک مرکزی  بودند  تحت تعقیب دستگاه قضایی هستند و پرونده‌های تعدادی از آنها مهیای ارسال به دادگاه شده و مردم ما شاهد این خواهند بود که ما در مقام اجرای قانون با هیچکس تعارف نداریم و انشاءالله با صلابت و اقتدار خواهیم توانست به یاری این مردم  امنیت و آسایش را به جامعه برگردانیم

در این مراسم عبدالله شمس به عنوان دادستان جدید ورامین معرفی و ابوالقاسم مرادطلب به عنوان رییس دادگستری شهرستان ورامین معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران بانک مرکزی تودیع و معارفه شهرداری مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم