Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صدوپنجاه‌ونهمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «نظریه مقاومت را تبلیغ کنید» منتشر شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از (khamenei.ir)؛صدوپنجاه‌ونهمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «نظریه مقاومت را تبلیغ کنید» منتشر شد.

سرمقاله این هفته خط حزب‌الله به فراخوان جدید رهبر انقلاب به جوان‌ها برای تبلیغ نظریه مقاومت اختصاص دارد در بخشی از این متن چنین می‌خوانیم: «این فراخوان رهبر انقلاب به جوانان، بیانگر مطلب مهمی است و آن هم اینکه تنها راهحل مشکلات کشور، و فائق آمدن بر موانع درونی و مزاحمت‌ها و تحریم‌های بیرونی، در فهم درست از چگونگی مقابله با آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطق این راهحل را باید با «نظریهی مقاومت»، شرح و بسط داد و به مخاطبین داخلی و بینالمللی فهماند. حالا بر هر جوان مؤمن و انقلابی واجب است که با درک درست از شرایط و مختصات تبیین و تبلیغ این مفهوم، هرچه بیشتر درصدد گسترش و عمومی شدن آن تلاش کند.»

همچنین رهبر انقلاب، صبح امروز (۲۳ آبان‌ماه) دیداری با مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی داشتند که خواندن روایت خط حزب الله از حاشیه‌های این دیدار خالی از لطف نیست.

اطلاع نگاشت این شماره نیز به تبیین «نظریه مقاومت» اختصاص دارد که رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان بمناسبت ۱۳ آبان با اشاره به اینکه «نظریه مقاومت، یک نظریه‌ی اصیل و درست است؛ هم در مقام نظر، هم در مقام عمل» از جوانان حاضر در جلسه خواستند تا این نظریه را تبیین و تبلیغ کنند.

همچنین در همین دیدار، رهبر انقلاب از کلید واژه «استقلال صنعتی» استفاده نمودند که خط حزب الله در گزارش هفته این شماره، به این موضوع پرداخته است.

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آن‌ها هم توصیه می‌شود بدین شرح است:

مقاومت، دنباله هر انقلابی است (امام)
عادت همیشگی خانواده رهبر انقلاب (خاطرات رهبری)
مرد‌های بی‌عاطفه، به محیط خانه لطمه می‌زنند (خانواده)
مشکل آن‌هایی که ۱۸۰ درجه تغییر کردند چه بود؟ (نهج البلاغه)
اگر شجاعت نباشد حتی در فهم هم حلل ایجاد می‌شود (روش تحلیل)
خودتان را در قبال پیشرفت کشور سهیم بدانید (حزب‌الله این است)
پیامبر (ص) مانند مردم و بدون تکبر زنرگی می‌کرد (شرح حدیث)
ساوه، پناهگاه فرزندان رسول (ص) (عکس‌نوشت)

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله نیز شماره ۱۵۹ این هفته‌نامه به روح بلند شهید سید نورخدا موسوی تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A. ۴ جهت مطالعه و A. ۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نماز‌های جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.   برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظریه مقاومت تبلیغ خط حزب الله رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه ای و اجلاسیه اساتید معارف اسلامی سراسر کشور گفت: خداوند قرآن کریم را به گستره فراگیر همه زمان‌ها تا روز قیامت نازل کرده و امام هادی علیه السلام نیز در این خصوص فرمودند تازگی و طراوت قرآن کریم به دلیل آن است که خداوند این کتاب را تنها برای زمان و مردم خاصی نازل نکرده است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: باید از تمام افرادی که در برپایی کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه ای تلاش کردند قدردانی کرد و امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تاکید داشتند که باید در قرآن تامل و تدبیر کرد که در این صورت کلام وحی در انسان نفوذ کرده و اثر بخش خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف رویکرد قرآنی دارند که البته این امر در قبل و بعد از انقلاب اسلامی متفاوت بوده و تفسیر آیات بر اساس شرایط هر دوره بوده است.

وی تاکید کرد: شیوه تفسیری آیت الله خامنه ای اجتهادی و قرآن به قرآن و مبتنی بر روایات و خرد و عقل است که برخی پژوهشگران نکات ظریفی در خصوص روش تفسیری رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تدبیر و تامل در کلام وحی پیش از تلاوت آن دارای اهمیت است که در این راستا توجه به محکمات در کنار مشابهات باید مورد توجه کرد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: تفسیر قرآن کریم باید به نحوی باشد تا همگان آن را فهم و درک کنند و باید موضوعات مختلف اجتماعی مورد توجه باشد و صرفاً به احکام پرداخته نشود و رویکرد هدایتی و تربیتی در این عرصه مورد توجه باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه قرآن نسخه شفابخشی برای بشریت است افزود: تامل در قرآن کریم موجب خواهد شد زنگار از دل انسان برداشته شود و بستر لازم برای هدایت انسان فراهم گردد که در این صورت آدمی مشمول رحمت الهی نیز خواهد شد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است و در هر بیان ایشان از معارف قرآنی نشانه‌های دیده می‌شود.

کد خبر 6094253

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس