Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:26:00 GMT

سهم دختران اراکی در شکست ستاره های والیبال(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۴۴۴

تیم والیبال شهروند اراک در شرایطی برابر تیم پرستاره خاتم اردکان به برتری رسید که از حمایت تماشاگران پرشماری از جمله زنان شهر خود بهره می برد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در یکی از بازی های جذاب و دیدنی هفته هفتم لیگ برتر والیبال شهروند اراک و خاتم اردکان به مصاف هم رفتند. اراکی ها که تازه به لیگ والیبال پای گذاشتند، در بازی های خانگی تیم ترسناکی به حساب می آیند چون از حمایت تماشاگران خودی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب اینکه بخشی از سکوهای سالن اراک به تماشاگران زن اختصاص دارد که با حمایت پرشور آنها هم مواجه می شود. دیروز هم سالن مملو از تماشاگر بود و در شرایطی که کار به ست پنجم کشید، تماشاگران اراکی سهم بزرگی در هدایت تیمشان به سوی پیروزی داشتند.

 


این پیروزی در شرایطی به دست آمد که خاتم اردکان ستاره هایی مثل شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، مهدی مرندی، محمدطاهر وادی و عادل غلامی را در ترکیب خود دارد.


به نظر می رسد با اینکه در تهران حضور تماشاگران زن با حساسیت زیادی صورت می پذیرد و در مواقع ورود آنها به سالن تمهیدات ویژه ای اندشیده می شود، در برخی از شهرستان ها از جمله همین اراک دختران علاقه مند به والیبال خیلی راحت و بدون مشکل به سالن می روند و تیم شهر خود را تشویق می کنند. 

 


شاید این اتفاق عامل مهمی در خیلی از سالن ها باشد تا سکوها از الفاظ ناشایست استفاده نکنند و حتی بازی ها مثل سال های قبلی به جنجال کشیده نشود.

 

والیبال لیگ برتر والیبال ایران خاتم اردکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با برتری 1-4 برابر بارسا ضمن جبران شکست بازی رفت توانست مجوز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

بدون شک یکی از ستاره های هر دو بازی رفت و برگشت برای پاریس، ویتینیا بود. او دو گل به بارسا زد و به خصوص گل دیشب او که دومین گل پی اس جی بود، بسیار تعیین کننده شد.

ویتینیا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: «گل من؟ حس باورنکردنی دارم. مدت ها رویای چنین روزی را داشتم و حالا در نیمه نهایی هستیم. فکر می کنم به شایستگی نیز توانستیم صعود کنیم. همه خوشحالیم و باید به این تیم افتخار کرد.»

ستاره پرتغالی ادامه داد: «فکر می کنم بعد از شکست بازی رفت به جز هواداران ما، کسی به این تیم اعتقاد نداشت ولی ما نشان دادیم که می توان دست به کارهای بزرگ زد. وقتی بارسا گل اول را زد نیز ناامید نشدیم. مربی گفته بود با ذهنیت درست می توانیم این بازی را ببریم.»

ویتینا در مورد نقش لوئیس انریکه در این برد گفت: «او مربی‌ای باورنکردنی است و بسیار نقش بزرگی در این پیروزی داشت. فرم حرف زدن او که بسیار متقاعد کننده است و تاکتیک درستی که انتخاب کرده بود، باعث شد بازی را ببریم.»

دیگر خبرها

  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران