Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه به دلیل مشغله بسیار بالا، کمتر پیش می‌آید که افراد وقت زیادی را صرف پخت و پز کنند. به همین دلیل استفاده از مایکروفر اجتناب‌ناپذیر است. برخلاف تصور عمومی، غذای پخته شده با مایکروفر از ارزش غذایی بالاتری نسبت به غذای پخته شده با روش‌های سنتی برخوردار است و کمتر مواد مغذی خود را از دست می‌دهد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از زنبیل، اگر احساس نیاز به این وسیله را پیدا کرده‌اید و سری به بازار لوازم آشپزخانه زده باشید، با انواع بسیار متنوع مایکروویو، چه از نظر امکانات و چه از نظر قیمت برخورد می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنند تنها با صرف بیشترین هزینه می‌توانند بهترین مایکروفر را خریداری کنند، باید بگوییم که این تفکر نادرست است. اگر به درستی انتظارات خود را از دستگاهی که قصد خرید آن را دارید بدانید، به راحتی می‌توانید با حذف امکانات بی‌ کار برد و کم اهمیت و تمرکز روی امکانات ضروری و با حداقل هزینه بهترین دستگاه را خریداری کنید. در این متن سعی شده مهمترین فاکتورهایی که قبل از خرید مایکروویو باید در نظر بگیرید را به شما معرفی کرده تا در انتخاب مناسب‌ترین دستگاه به شما کمک کنیم.

به هنگام خرید مایکروفر می‌بایست به موارد زیر توجه کرد:

  -ابتدا باید هدف از خرید ماکروفر را برای خودمان مشخص کنیم. اگر شما یک کارمند با وقت بسیار کم برای آشپزی هستید که فقط به دنبال یک یخ‌زدای سریع برای استفاده از موادغذایی فریز شده هستید، تا به سرعت آن را برای پخت آماده کنید، نیاز به انتخاب یک دستگاه آخرین مدل ندارید. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از مدل‌های با قابلیت بالا، یک مدل ساده و متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید از مایکروویوهای با ظرفیت 32 و 25 لیتری برندهای لتو یا میدیا استفاده کنید که دارای برنامه‌های یخ‌زدا هستند قیمت آنها در رده قیمتی متوسط قرار دارد.   -فضا و شرایط آشپزخانه‌ی شما دیگر پارامتر مهم در انتخاب سایز و نوع مایکروویو است. اگر آشپزخانه‌ای بزرگ یا نسبتا بزرگ دارید می‌توانید از مدل‌های رومیزی که امروزه در سایزها و قابلیت‌های مختلف و متنوع تولید می شوند انتخاب کنید. اما اگر محدودیت فضا دارید، بهتر است فضایی در کابینت بندی خود جهت قراردهی مایکروفر تعبیه کنید و از مایکروویوهای توکار استفاده کنید. این مایکروویوها فضای پخت خوبی دارند و از طرف دیگر هیچ فضایی از آشپزخانه شما اشغال نمی‌کنند.  برنامه‌های پخت از دیگر مواردی است که برای خریداران بسیار کاربردی است. بسیاری از ما علاقه‌ی خاصی به غذاهای گریل شده داریم. مایکروویوهای موجود در بازار برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند تا به طبخ غذا، دقیقا مطابق با روش دلخواه شما کمک کنند. مثلا اگر به خوردن گوشت آبدار عادت دارید، می‌توانید به راحتی با تنظیم برنامه پخت مناسب، بدون نگرانی بابت خشک شدن آن، غذایی دقیقا مطابق با ذائقه خود تهیه کنید.

.4  -ظرفیت دستگاه نیز از دیگر پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب مایکروفر است. معمولا هر چه امکانات پخت مایکروویو بالاتر باشد مثلا هرچه تعداد برنامه‌های بیشتری مانند پخت ترکیبی، بخارپز، پخت نوری، گریل از زیر و کانوکشن داشته باشد به همان نسبت ظرفیت و حجم بالاتری نیز دارد.

اگر هنوز در دوراهی خرید مایکروویو یا استفاده از روش‌های سنتی پخت مانده اید، مزایای استفاده از مایکروویو را در نظر داشته باشید. از جمله:

 با استفاده از مایکروویو می‌توانید جلوی بالارفتن دما در آشپزخانه را بگیرید. به دلیل عدم استفاده از شعله آتش، نه گرمای اضافی وارد آشپزخانه می‌شود و نه ظروف غذا مانند ظروف روی گاز داغ می‌شوند.

 به دلیل مجهز بودن مایکروفرها به چندین سیستم ایمنی، می‌توان با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کرد و نگران اتفاقاتی مانند آتش‌سوزی نبود.

 در نهایت تمیز کردن داخل مایکروفر به راحتی و تنها با یک دستمال مرطوب انجام می‌شود.

در نهایت اگر به این جمع‌بندی رسیدید که باید یک مایکروویو بخرید، می‌توانید آخرین مدل‌های مایکروویوهای موجود در بازار را با تضمین بهترین قیمت مایکروفر و خدمات پس از فروش، از فروشگاه اینترنتی زنبیل خریداری کنید. بهترین برندهای تولیدکننده مایکروویو در بازار از جمله مایکروفر ال جی و مایکروفر سامسونگ را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل جستجو کنید. فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی کشور، به خوبی اطمینان مشتریان را به دست آورده و به این افتخار می‌بالد و در این سال‌ها به خوبی ثابت کرده که رضایت مشتریان را تنها اولویت خود می‌داند. همچنین شما با خرید هر کدام از محصولات، از خدمتی خاص با نام چتر حمایتی زنبیل بهره‌مند می‌شود که شما را از درگیر شدن با شرکت‌های ارائه دهنده‌ی گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات راحت کرده و می‌توانید پیگیری تعمیر یا تعویض محصولات را تا حصول نتیجه نهایی به زنبیل بسپارید.

جهت مشاهده ی آخرین قیمت مایکروفر سامسونگ ، ال‌جی، پاناسونیک، لتو، میدیا و سایر برندهای معتبر به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنبيل مایکروفر وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟

تین نیوز

ابهامات و عدم شفافیت این سوال را مطرح می کند که اپراتور ایرانسل با مزایده میلیونی خط های رند تلفن همراه بر تنور گرانی های قمار گونه و سودجویی عده ای خاص میدمد؟

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در روزهایی که دولت تلاش می کند به وضعیت مالیات ستانی کسب و کارها نظم و شفافیت ببخشد، اپراتور تلفن همراه ایرانسل با ارسال پیامک های تبلیغاتی برای واگذاری خط های چند صد میلیون تومانی خود به سودهایی فراتر از معامله یک شمش طلا فکر می کند.
خط های رند شماره تلفن همراه هم اکنون به یکی از ابزارهای سرمایه گذاری تبدیل شده که نه تنها از نظارت مالیاتی شفاف برخوردار نیست بلکه به پوشش دهنده ریسک سرمایه در دوران تورمی تبدیل شده که حتی با نزولی شدن قیمت ارز و سکه و یا سهام، امکان سقوط قیمت این خط های رند ممکن نیست.
بهره برداران این سیم کارت های لاکچری عده ای خاص هستند که به لطف نوسانات تورمی به ثروت بادآورده دست یافته اند و دور از انتظار نیست که جز فراریان مالیاتی هم محسوب شوند.
اپراتور ایرانسل که در گرانفروشی بسته های حجم اینترنت و رومینگ و پرونده های متعدد مزاحمت دکل مخابراتی همواره مورد انتقاد افکار عمومی است در تازه ترین اقدام خود تعدادی از خطوط رُند خود را به اصطلاح به مزایده گذاشته است که در بالاترین رقم به ۲۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان هم می رسد.


این وضعیت البته منجر به خلق اصطلاحاتی با نام های پله ای، آینه ای، جفت جفت، چهارتایی و غیره در بازار سیم کارت تلفن همراه شده بطوریکه با تکیه بر همین واژه های سوداگری، رقم های میلیاردی در بازار خط موبایل جابه جا می شود که البته روزانه بر قیمت خط های رند هم افزوده می شود در حالی که مشخص نیست نحوه نظارت مالیاتی و مالیات ستانی از خرید و فروش این شماره های گران قیمت تر از طلا چیست و مکانیسم قیمت گذاری آن چگونه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان