Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا امروز (پنج شنبه) در سخنانی گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در سال جدید میلادی (2019) با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار کند، اما اشتباهات گذشته را در اجازه به شکسته شدن تعهدات در پایان بخشیدن به برنامه های تسلیحاتی این کشور تکرار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس پس از دیدار با مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی، خطاب به خبرنگاران گفت: این طرح در جریان است. ما معتقدیم این نشست به احتمال زیاد در ابتدای سال جدید میلادی اتفاق خواهد داد، اما اینکه چه زمان و کجا انجام شود، همچنان در دست بررسی است.

گفتنی است مایک پنس و مون جائه این در حاشیه نشست آسیا- اقیانوسیه که به میزبانی سنگاپور برگزار شده بود، با یکدیگر دیدار کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن(ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد