Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدی زاده رئیس مرکز بهداشت و درمان بافران  در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها و خانواده ها در پیشگیری و کنترل از دیابت گفت: : هدف از اینکه هفته ای به نام دیابت نامگذاری شده به دلیل افزایش آگاهی عمومی و حساسیت نسبت به این بیماری است که باید جامعه را نسبت به اهمیت آن حساس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری پیاده روی هفته دیابت، افزود : تمام تلاش همکارانم این است که در وهله اول پرونده های مجموعه را فعال و با سمبل سازی و حرکت نمادین پیاده روی در این روز بتوانیم توجه عموم را به مسئله دیابت سوق دهیم.
رئیس مرکز بهداشت و درمان بافران اظهار نمود :برگزاری این گونه مراسم های نمادین باعث افزایش آگاهی های مردم در خصوص بیماری دیابت و تقویت خود مراقبتی در آن ها می شود. 
وی با اشاره به اینکه هر فرد می تواند با رعایت نکات ساده در پیشگیری و کنترل این بیماری قدم بردارد گفت: افرادی در اطراف ما هستند که از قند خون بالای خود اطلاع نداشته و این امر باعث اهمیت پررنگ شدن اطلاع رسانی در مورد دیابت می شود.
همایش پیاده روی هفته دیابت با ایجاد حساسیت و اهمیت این بیماری با حضور مردم بافران از مرکز بهداشت و درمان این شهر شروع و تا بوستان فرهنگ بافران ادامه داشت و در پایان از شرکت کنندگان تست قند خون گرفته شد.

 

انتهای پیام /س

 هفته دیابت در بافران نائین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا