Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه فلسطینیان توانسته‌اند موازنه قدرت را به نفع خود تغییر دهند، گفت: استعفای لیبرمن از کابینه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی‌های اخیر فلسطینیان است.

به گزارش ایسنا، سرلشگر یحیی صفوی در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم درباره درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان اظهار کرد: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد اما آنچه مسلم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و فلسطینیان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است. استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

سرلشگر صفوی تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است. اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است. امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فلسطین اسراییل لیبرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد

یائیر نتانیاهو پسر جنجالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال اقامت طولانی مدت در آمریکا است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا درخواستی را تقدیم سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در میامی کرده و خواستار فعالیت در آن به عنوان کارمند محلی شده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت: یائیر نتانیاهو این درخواست را کتبا تحویل سرکنسولگری داده و هم‌اکنون این درخواست در بخش آمریکای شمالی وزارت خارجه اسرائیل در حال بررسی است و وزارتخانه به این درخواست پاسخ نداده است.

در ادامه گزارش آمده است، یائیر نتانیاهو دارای گذرنامه سیاسی است اما این گذرنامه به وی اجازه اقامت نامحدود در ایالات متحده را نمی‌دهد و از این رو وی به این فکر افتاده است.

منابع آگاه به این رسانه عبری زبان خبر دادند که احتمالا با درخواست یائیر موافقت خواهد شد.

پسر 32 ساله نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اوایل آوریل سال گذشته و چند روز بعد از آغاز بحران بین پدرش و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اوج اختلافات داخلی این رژیم در مورد تغییرات قضایی از فلسطین اشغالی خارج و با وجود فشار رسانه‌ها و سازمان‌های عمومی پس از آغاز جنگ غزه و دعوت از نیروهای احتیاط برای بازگشت وی و پیوستن به ارتش او نوامبر گذشته تنها برای مدتی بسیار کوتاهی به فلسطین اشغالی آمده و در بخش تلفنخانه ستاره داود سرخ مشغول به کار شد اما پس از چند روز مجددا به ایالات متحده گریخت.

بعد از آن تصاویری از وی در یک آپارتمان لاکچری که اجاره آن بیش از 5000 دلار در ماه است در رسانه‌های عبری منتشر شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حزب‌الله: جنایت «الهباریه» بی‌پاسخ نخواهد ماند
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: گفت‌وگو با واشنگتن درباره غزه را رد کردیم