Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های والیبال شهرداری و دورنای ارومیه هفتمین هفته لیگ برتر والیبال را هم با باخت پشت سر گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم‌های دورنا و شهرداری ارومیه عصر روز چهارشنبه ۲۳ آبان در حالی به مصاف حریفان خود رفتند که تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ترتیب یک و ۲ امتیاز کسب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دورنای ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر میزبان کاله و شهرداری دیگر تیم ارومیه‌ای مهمان هم‌نام تبریزی خود بود.

عدم استقبال هواداران پایتخت والیبال ایران از بازی‌های خانگی سبب شد تا مسئولان غیرورزشی دورنا بازی‌های خانگی این تیم را رایگان اعلام کنند ولی این اهرم هم کمکی به حضور هواداران نکرد.

طبق پیش‌بینی‌ها دورنا هیچ شانسی برای پیروزی مقابل کاله مازندران نداشت و در نهایت هم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مهمان خود ششمین باخت خود را تجربه کرد ولی انتظارات از تیم شهرداری با بازیکنانی که سابقه چندین سال بازی را سطوح بالاتر داشتند بیشتر بود تا بتوانند تیم تبریزی را شکست دهند ولی این رویا به واقعیت نرسید!

تیم دورنا با در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را به حریف واگذار کرد تا ششمین باخت خود را در ششمین بازی خود تجربه کند.

تیم دورنا آن گونه که باید در مقابل کاله حاضر می‌شد نتوانست نمایش خوبی نشان دهد و به همین موضوع نیز توسط وکیلی سرمربی این تیم اشاره شد.

در آن سو، تیم شهرداری همانند دورنا در سه ست بازی را واگذار کرده و بدرقه شد.

تیم شهرداری تبریز در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ توانست حریف را مغلوب کند.

همچنین عکاسان ورزشی ارومیه بازی‌های شهرداری و دورنای ارومیه را بایکوت کردند.

عکاسان حوزه ورزشی ارومیه امروز پس از بازی دورنای ارومیه و کاله مازندران که در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار شد به نشانه اعتراض به عدم انجام تعهدات دو باشگاه والیبال این شهر که در پیش فصل وعده داده شده بود و همکاری نکردن نهادهای اجرایی با آن‌ها دوربین‌های خود را بر روی زمین گذاشته و تصمیم بر این شد که تا پایان فصل مسابقات والیبال شهر ارومیه را پوشش ندهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید