Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@11:13:08 GMT

صدرنشینی شهرداری ورامین در لیگ برتر والیبال

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۶۲۷

‍‍‍‍‍‍

هفته هفتم لیگ برتر والیبال با ادامه صدرنشینی شهرداری ورامین به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مهمترین بازی های هفته تیم صدرنشین شهرداری ورامین سه به صفر فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد و شهرداری گنبد 3 به 2 در زمین پیکان تهران به برتری رسید.
در سایر بازی ها شهروند اراک 3 به 2  از سد خاتم اردکان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاله مازندران در 3 ست پیاپی میزبانش درنای ارومیه را مغلوب کرد. پیام مشهد 3 به صفر مقابل عقاب نهاجا را برد. شهرداری تبریز در 3 ست برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم

تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید.

کول پالمر با درخشش عالی خود موفق شد در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۲۹ گل به‌ثمر برساند، همچنین در نیمه دوم و پس از گل نیکولاس جکسون در دقیقه ۴۴ موفق شد گل چهارم خود و پنجم تیم‌ش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آلفی گیلکریست تعویض طلایی تیم چلسی در دقیقه ۸۸ موفق شد در دقیقه ۹۰ گلزنی کند تا چلسی با نتیجه شش بر صفر، سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند.

خلاصه بازی چلسی و اورتون کد خبر 744985

دیگر خبرها

  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی