Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکاتبه مدیرکل امور عشایر این استان با سازمان مدیریت برای اخذ مجوز تبدیل وضعیت ۱۱ نفر از بستگانش صحت ندارد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در روزهای اخیر مدیرکل امور عشایر استان هیچ گونه مکاتبه‌ای برای تبدیل وضعیت 11 نیروی شرکتی از بستگانش نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که آیا صحت دارد مدیرکل امور عشایر استان برای تبدیل وضعیت 11 نفر از نیروهای شرکتی این اداره با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکاتبه کرده است، افزود: تاکنون مکاتبه‌ای با این عنوان به سازمان مدیریت نداشته‌اند.

نوروزی با تاکید بر اینکه بکارگیری 11 نفر از بستگان یک مدیر به عنوان نیروی شرکتی زیبنده نیست، افزود: در این زمینه برخی دستگاه‌های نظارتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکاتبه‌ای کرده که نحو بکارگیری این نیروها چگونه بوده است که پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: باید ببینیم نیروهای مورد نظر به چه صورت جذب شده‌اند زیرا در امور عشایر مجموعه اتحادیه و شرکت‌های تعاونی با خدمات رسانی به جامعه عشایری باید هزینه‌های جاری خود را تامین کنند و ربطی به دولت ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای بکارگیری نیروهای شرکتی باید امور عشایر از این سازمان مجوز دریافت کند، خاطرنشان کرد: برای تبدیل وضعیت نیروها به صورت قراردادی یا پیمانی نیاز به مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دارد.

نوروزی با بیان اینکه از 5 سال پیش اطلاعاتی در زمینه بکارگیری برخی نیروها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اطلاع رسانی می‌شد، اظهار داشت: البته سخت گیری کار خوبی نیست که دست  مدیر بسته باشد.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آقای عتباتی در اولين جلسه مشترک شوراي قضايي استان ها با شوراي عالي قوه قضائيه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره به رشد 6 درصدی صلح و سازش در سال 1402  نسبت به سال قبل از آن، بر تقویت و استفاده از ظرفیت های صلح و سازش تاکید و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این زمینه را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: امر خدمت رسانی در دستگاه قضایی باید بی عیب و نقص  باشد و با مدیریت امور، مانع تحمیل هزینه اضافی به مردم و بیت المال شد و در این زمینه نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته ولی جای کار زیاد است.

مقام ارشد قضایی استان به نظارت بر ارجاع ها توسط مسئولین ارجاع نیز تاکید و گفت: از معاونین قضایی و مسئولان ارجاع انتظار داریم با نظارت و برنامه ریزی، امر ارجاع را مدیریت کنند و با شناسایی همکاران پرتوان و کارشناسان حقوقی مسلط، ذیل معاونت ارجاع تعریف شوند تا پرونده ها قاعده مند تشکیل و به شعبه وارد شوند و حتماً مدیریت ها در این خصوص عمقی و تقویت شود.

استفاده از تاسیسات ارفاقی، نظارت بر محاکم حقوقی و رفع مشکلات مربوط به آنها و بازرسی سراسری از این محاکم برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق با ارائه راهکار، تشکیل جلسات مشورتی پرونده های مهم، تشکیل ماهانه شورای برنامه ریزی با محوریت سند تحول و برنامه عملیاتی و اجرایی 1403 استان، صرفه جویی در هزینه ها و بیت المال از دیگر تاکیدات عتباتی در این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات