Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:32:19 GMT

عصر سلطه امريکا در غرب آسيا به سر آمده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۹۱۷

عصر سلطه امريکا در غرب آسيا به سر آمده است

خبرگزاري آريا- فرمانده کل ارتش : امروز عصر سلطه و هژموني امريکا در غرب آسيا بسر آمده و عصر حاکميت اسلام به پيشگامي جمهوري سربلند اسلامي ايران فرا رسيده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، امير سرلشکر سيدعبدالرحيم موسوي در يادواره شهداي نيروي هوافضاي سپاه و هفتمين سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حاج حسن تهراني مقدم افزود: شهيدان يکي از مصاديق شجره طيبه هستند که ريشه آنها در ايمان به خدا و در اعتقادات اسلامي و ديني ماست و هر روز و هر ساعت ثمرات حرکات پربرکت شهيدان را به چشم مي بينيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي شهيدان تهراني مقدم و کاظمي را از مصاديق بارز شجره طيبه خواند و گفت: اينها در جنگ اراده ها پيروز شدند و پرچم فتح را در آخرين خاکريز قبل از سرزمين هاي اشغالي کوبيدند تا در خيز آخر يکي از مهمترين آرمان هاي انقلاب را محقق کنند.
سرلشکر موسوي افزود: بر روي مزار شهيد تهراني مقدم نوشته است که مزار کسي که مي خواست اسراييل را نابود کند و نظر من اين است که اينجا مزار کسي است که اسراييل را نابود خواهد کرد چراکه قرار نيست اراده انسان هاي بزرگ فقط تا وقتي که روي زمين راه مي روند نافذ باشد بلکه شهيدان زنده تر از زنده هاي ظاهري هستند.
وي گفت: آن انسان هايي که راه شهيدان را دنبال مي کنند زنده هستند و کشور و ملتي که اينگونه باشد حق حيات دارد و گاهي سکوت گوياتر از تکلم و فرياد است و گاهي نبودن، روشن ترين دليل حضور است و گاهي حيات و زندگي جاودانه را با خطي از حماسه و خون نقش مي زنند و شهيدان در قلب عصرها و زمان ها اينگونه زنده اند.
فرمانده کل ارتش اصل نيروي هوافضاي سپاه را هم يکي از ثمرات شجره طيبه شهيدان خواند و افزود: نيروي هوافضا امروز براي دشمنان صاعقه رعب و وحشت و براي دوستان بارقه اميد و رحمت است و خود اين نيرو شجره طيبه اي است که در هر مقطع زماني به اذن خدا ثمره جديدي را براي جبهه مقاومت عرضه مي کند و اينها بخشي از ثمراتي است که در فلسفه شهادت نهادينه شده است.
سرلشکر موسوي گفت: در دهه هاي اخير، جمهوري اسلامي ايران و جبهه مقاومت در منطقه با تهديدات گوناگوني در حوزه هاي نظامي، سياسي، فرهنگي، فکري و امنيتي مواجه بوده است و فتنه داعش در سوريه و عراق و جنايات مشترک امريکا و آل سعود در يمن و موضوع ايران هراسي در خارج و اعمال گسترده ترين تحريم ها عليه مردم ايران همه روا شده است اما باوجود تنوع و گستردگي تهديدات به خواست خداوند، ايران عزيز مسير پيشرفت و بالندگي را با سرعت بيشتري طي کرد و امروز در جايگاه تعيين کننده در منطقه ايستاده است.
وي افزود: شکست هاي رژيم صهيونيستي در جنگ هاي 32 روزه، 22 روزه، 8 روزه و 50 روزه و همين ناکامي اخير به علاوه اضمحلال حاکميت گروه هاي تروريستي در عراق و سوريه و تداوم مقاومت در يمن و دهها نقطه ديگر نشان از تقويت گستره مقاومت و سرخوردگي دشمنان ما دارد.
وي با اشاره به اينکه امروز عصر سلطه امريکا در غرب آسيا بسر آمده است، گفت: منطقه غرب آسيا به نمايشگاه بزرگي از شکست هاي بزرگ شيطان رانده شده، امريکاي جنايتکار تبديل شده و اينها بخشي از ميوه هاي شجره طيبه شهيدان است اما اين پايان راه نيست و ما در ميانه راهيم و پيام شهيدان، تلاش و کوشش تا تحقق همه آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي است و خواست آنها آرام نگرفتن تا نابودي کامل دشمنان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلطه امريکا آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و قرقیزستان امروز _چهارشنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747418

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0