Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حاجی زاده با بیان اینکه سعودی ها بدون حمایت آمریکا از بین می روند، گفت: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

به گزارش خبرنگار  سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طهرانی مقدم، در جمع خبرنگاران در مورد حمله راکتی نیروهای مقاومت در غزه به سرزمین‌های اشغالی، گفت: مردمی که در غزه کاملا محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی هوا و فضا سپاه  افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

 

سردار  حاجی زاده تصریح کرد: سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند ولی ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هفته از بین می‌روید.

 

وی با بیان اینکه اگر ما به شیوه شهدا برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود، یادآور شد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است. ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، قدرت بازدارندگی بسیار زیادی دارد.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل خوزستان شیراز تبریز ۲۰۱۸ هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح پروژه نهم ربیع الاول همایش دونالد ترامپ سردار حاجی زاده قدرت ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم

امیرعلی سردار حاجی زاده اظهار داشت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

 

به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم. در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق