Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی امامزاده سید صدرالدین اردبیلی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز خدایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته وقف در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی امامزاده سید صدرالدین اردبیلی 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این امامزاده به صورت ویژه و مناسب در حال تکمیل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که آینه‌کاری امامزاده سیدصدرالدین اردبیل به شکل ویژه طراحی شده است افزود: برای اجرای این طرح 250 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل از برنامه ریزی برای اجرای فازهای بعدی امامزاده سید صدرالدین خبر داد و افزود: اجرای این پروژه زمان بندی شده تا در صورت تامین اعتبار بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

خدایی اظهار کرد: امسال به بیش از 7 هزار و 500 نفر از زائران کشورهای روسیه، گرجستان و آذربایجان و  شمال استان در امامزاده سید صدرالدین خدمات‌رسانی شد و این امامزاده آماده خدمات‌رسانی بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود فرهنگ وقف به طور همه‌جانبه در استان ترویج یابد چرا که وقف حسنه‌ای جاری و ماندگار است و باید رسانه‌ها در ترویج این فرهنگ حسنه نفش اساسی داشته باشند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل با بیان این که در حال حاضر دو کتاب با موضوع وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه به چاپ رسیده است گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این کتاب‌ها تا پایان سال چاپ و در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا مردم با امامزادگان و وقف‌هایی که در استان انجام یافته آشنا شوند.

خدایی بیان کرد: خوشبختانه شاهد وقف‌هایی خوبی در استان هستیم و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار است یک وقف بیمارستانی در اردبیل انجام شود که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی در استان اردبیل پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.

حسین قدیمی ۲۶ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به یکصد و هشتاد برنامه عملیاتی برای عبور موفق از تابستان ۱۴۰۳ عنوان کرد: در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی در استان اردبیل پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

وی گفت: طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم کنتور تک فاز و سه فاز منصوبه در تعرفه چاه کشاورزی ۱۷۳۲ دستگاه بوده که درصد پیشرفت هوشمندسازی در این حوزه ۷۸ درصد است و تا پایان اردیبهشت ماه به حدود ۹۵ درصد خواهد رسید.

قدیمی اظهار کرد: تخصیص حدود ۲۰۰ دستگاه تابلوی جدید برای ارتقای کنترل پذیری مشترکان کشاورزی به واحدهای اجرایی و کنترل فیدرهای کشاورزی با سکسیونرهای کنترل پذیر از راه دور از دیگر برنامه های این بخش می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: در حوزه هوشمندسازی مشترکین صنعتی ۹۰ درصد مشترکین داخل شهرک های صنعتی استان قابل رویت بوده و درصد پیشرفت رویت پذیری و کنترل پذیری مشترکین خارج شهرک صنعتی ۷۱ درصد است که با خرید ۶۰ دستگاه کلید اتوماتیک هوشمند با مبلغ بالغ بر ۱۳.۵ میلیارد ریال فعالیت ها جهت ارتقای این شاخص در حال انجام است.

قدیمی ادامه داد: در حوزه کنترل پذیری و مدیریت هوشمند بارهای اداری نیز در دو سال گذشته ۱۱۱۴ کنتور دستگاه اجرایی استان هوشمند سازی شده است و درصد پیشرفت جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در این حوزه ۸۸ درصد است که تا پایان اردیبهشت ماه به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: تخصیص حدود ۱۵۰ دستگاه تابلوی جدید برای ارتقای کنترل پذیری مشترکین اداری نیز انجام یافته و در مرحله نصب می باشد. تعداد ۷۰ دستگاه کلید اتوماتیک هوشمند نیز به منظور افزایش کنترل پذیری مشترکین اداری در دست تهیه است که پس از خریداری بین واحدهای اجرایی جهت نصب توزیع خواهد شد.

 مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اضافه کرد: برای مشترکین تجاری پرمصرف حدود یک هزار دستگاه کنتور پیش بینی شده و لیست این مشترکین نیز احصاء و به واحدهای اجرایی ابلاغ و در مرحله نصب است.

 وی گفت: مشترکین خانگی پرمصرف نیز مطابق با دستورالعمل های ابلاغی شرکت توانیر شناسایی و حدود سه هزار دستگاه کنتور در مرحله نصب می باشند.

 این مقام مسئول استان اردبیل گفت: با هوشمند شدن کنتورها علاوه بر نظارت شرکت‌های توزیع بر میزان مصرف، مشترکان می توانند از میزان مصرف و هزینه‌های برق خود آگاه شوند که این موضوع می‌تواند در کاهش مصرف برق و گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۳ تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بار‌های مصرفی
  • هوشمندسازی ۷۸ درصد کنتور‌های برق بخش کشاورزی استان اردبیل
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی