Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حواشی درمورد حناچی شهردار جدید تهران و رد صلاحیت آن مطرح می‌شود، گفت: این موارد به دوره هابیل و قابیل بازمی‌گردد.

به گزارش مشرق، علی اعطاء در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب تهران نگاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حکم شهردار جدید کی صادر می‌شود گفت: امیدواریم هرچه زودتر حکم شهردار جدید صادر شود ولی تاکنون در این خصوص خبر جدیدی دریافت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه زمان بازنشستگی محمدعلی افشانی چه روزی است، گفت: در این خصوص قانون مشخص می‌کند و در حال حاضر نیز هرآنچه که براساس قانون اعلام شود انجام خواهد شد و ما تابع قانون هستیم. 

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بعضی از موضوعات درخصوص رد صلاحیت حناچی به عنوان شهردار تهران مطرح می‌شود، گفت:  این موارد مربوط به دوره هابیل و قابیل است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف پیروز حناچی شورای شهر تهران شهردار تهران علی اعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به کشورهای غربی درباره استفاده از دارایی های خارجی این کشور هشدار داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو با ابتکار غیرقانونی آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه مقابله خواهد کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که چنین اقداماتی اساساً نابودی تمام پایه های نظام اقتصادی است. این کار تجاوز به اموال دولتی، دارایی های دولتی و دارایی خصوصی است. به هیچ وجه نباید این اقدام قانونی تلقی شود.

پسکوف افزود که این کار غیرقانونی است و در نتیجه مشمول اقدامات تلافی جویانه و اقدامات قانونی خواهد شد.

سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که اگر مقامات آمریکا لایحه مربوط به دارایی های روسیه را تصویب کنند، این کار آسیب جدی به منافع اقتصادی آمریکا وارد خواهد کرد.

به گفته این مقام کرملین، استفاده آمریکا از دارایی های خارجی روسیه، سرمایه گذاران را درباره سرمایه گذاری در این کشور به فکر وامی دارد.

کد خبر 6085756

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند