Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:57:58 GMT

راموس: علاقه ای به تیتر یک رسانه ها شدن ندارم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۱۴۰

راموس: علاقه ای به تیتر یک رسانه ها شدن ندارم

رکنا: سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا مدعی شد علاقه ای به دادن پاسخ به دژان لوورن ندارد.

دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی مدتی قبل در مصاحبه ای مدعی شد که به اشتباهات سرخیو راموس کمتر از او پرداخته می شود زیرا تیم هایش با نتایج سنگین پیروز می شوند و حالا مدافع رئال مادرید در آستانه تقابل 2 تیم در لیگ ملت های اروپا در این رابطه صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس گفت: "دلایل عنوان شدن این صحبت ها را نمی دانم اما من قصد ندارم پاسخ لوورن را داده و تیتر یک رسانه ها را از آن خود کنم بلکه فقط در زمین فوتبال به دنبال پیروزی هستم."

راموس در مورد هو شدن در برنابئو گفت: "من نگفتم سوت ها علیه من غیرمنصفانه هستند زیرا اگر حاضران در برنابئو رفتاری در قبال شما می کنند بدین معناست که معتقدند شما می توانید عملکرد بهتری داشته باشید. افسانه های بزرگی در برنابئو هو شده اند و اگر طی 14 سال یک بار این اتفاق برای من رخ داده پس حتما من عملکرد خوبی داشته ام.

بازی خیلی مهمی پیش رو داریم و با برتری مقابل کرواسی امدواریم به نیمه نهایی لیگ ملت ها برسیم. هواداران از این دیدار لذت خواهند برد و اگر بتوانیم مانند بازی رفت پیروز شویم بسیار خوشحال کننده است. از اینکه از سوی انریکه حمایت شدم بسیار خوشحالم و اینکه همه سرمربیانی که با آنها کار کرده ام از من تمجید می کنند احساس خوبی به من می دهد."اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اما و اگر های بی پاسخ اعدام سلطان سکه + عکس منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + فیلم فیلمی از آخرین لحظات اجرای حکم اعدام سلطان سکه و محمد سالم + عکس ماجرای چلوکباب خوری گروگان در باغ ویلا ! منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + عکس اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! من و وحید شاخ بازار بودیم/ آخرین حرف های همدست سلطان سکه که امروز اعدام شد ! این جوان معتاد کارمند کمپ ترک اعتیاد را در خانه اش به قتل رساند+ عکس سگِ " نمکی" با شلوار جین و لباس ورزشی در شیراز! +فیلم طلاق یک ملکه در ایران

منبع: رکنا

کلیدواژه: رئال مادرید اسپانیا تیم ملی رسانه علاقه کاپیتان عکس ایران دختر فیلم تجاوز تهران ماه دستگیر اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

دیگر خبرها

  • چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد