Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:50:50 GMT

مقابله با توزیع مواد مخدر در اردبیل شتاب می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۱۴۴

مقابله با توزیع مواد مخدر در اردبیل شتاب می‌گیرد

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد شدید با هر گونه توزیع مواد مخدر در اردبیل خبر داد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار داشت: برای ثمربخش بودن اقدامات پیشگیرانه از توسعه اعتیاد در جامعه باید شناسایی مبادی خطر برای نوجوانان و دانش‌آموزان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان و مدیران مدارس شد و تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی می‌تواند در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در سطح جامعه نقش مهمی ایفا کند که انتظار می‌روداین امر مورد توجه متولیان در آموزش و پرورش قرار گیرد.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد شدید با هرگونه توزیع مواد مخدر در اردبیل خبر داد و افزود: ماهواره یکی از دلایل بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه است که باید در این مورد آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و اولیای مدرسه و دانش‌آموزان ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه از تشدید مقابله با عرضه مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی موظف به اجرای دوره‌های آموزشی برای اطلاع‌رسانی به جوانان در مورد عوارض مواد مخدر هستند.

علی نواداد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی را به مقابله جدی با عرضه مواد مخدر به ویژه در بین جوانان و نوجوانان فراخواند و خواستار اجرای برنامه‌های پیشگیری اولیه و فرهنگی در رابطه با عوارض مواد مخدر در جامعه شد.

وی با اشاره به آسیب‌های اعتیاد که دامنگیر نوجوانان می‌شود، بیان کرد: آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید زمینه‌های خطر در حاشیه مدارس را شناسایی و نسبت به مراقبت از نوجوانان همت گمارند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد