Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، دکتر "محمد علیخانی" رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق دکتر "افشین حبیب زاده" عضو دیگر این کمیسیون و معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران، از پروژه های احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن، تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (موسوم به تقاطع سه راه باقر شهر) و بزرگراه شهید بروجردی بازدید به عمل آورده و در جریان روند پیشرفت این طرح ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که مهندس "ایرج معزی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد این معاونت نیز حضور داشتند، گزارشی از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های مذکور ارائه شد و موارد مهمی از قبیل برنامه رفع معارضات ملکی و تاسیساتی، تامین منابع مالی و پیشبرد عملیات اجرایی با توجه به برنامه های زمان بندی جدید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای پارلمان شهری در جریان این بازدید میدانی، ضمن ابراز خرسندی از روند فعال سازی طرح های نیمه تمام عمرانی، تصویب آئین نامه مربوط به تامین غیرنقد اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های عمرانی در شورای اسلامی شهر تهران را امری راهگشا در زمینه پیشبرد پروژه ها دانسته و ابراز امیدواری کردند روند تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی در سال 1398 تسریع شود.

گفتنی است براساس برنامه های زمان بندی تدوین شده، قرار است پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در 2 فاز شامل مسیرهای تندروی شمالی و جنوبی و پل تقاطع خیابان شهید مزینانی به عنوان فاز نخست و کندروهای بزرگراه در قالب فاز دوم در اختیار شهروندان قرار گیرد.  

همچنین تکمیل پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز با اولویت تکمیل مسیرهای تندرو در بخش حدفاصل بلوار ابراهیم آباد تا زیرگذر الغدیر در دستور کار قرار گرفته و مجریان پروژه تلاش می کنند این بخش 7/3 کیلومتری را سال آینده تحویل شهروندان دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پایتخت جاده حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳