Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:20:41 GMT

مطالبات فرهنگیان پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۲۳۵

مطالبات فرهنگیان پیگیری شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به مطالبات صنفی نیروهای این دستگاه گفت: مسئولان در سطح ملی مشکلات فرهنگیان را در دستور کار خود قرار دهند تا این مشکلات هرچه زودتر حل و فصل شود.

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز پنجشنبه در جریان بازدید از چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان در غرفه خبرگزاری ایرنا کرمان افزود: مشکل حقوق و دستمزد فرهنگیان ریشه ای و اساسی است که باید در سطح ملی رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: شأن، جایگاه و منزلت فرهنگیان بیش از اعتراض و حرکت های اینچنینی است زیرا دامن این خانواده بزرگ و نجیب را آلوده می کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب به دنبال سوء استفاده از هر حرکتی در ایران هستند گفت: فرهنگیان هوشیار هستند و به دشمنان اجازه دست اندازی به کشور را نمی دهند.
اسکندری نسب با بیان اینکه استقبال خوبی از چهارمین دوره نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها و نمایشگاه کتاب کرمان شده است افزود: امسال برنامه ریزی برای شرکت دانش آموزان و همکاران فرهنگی با انگیزه و علاقه بیشتر در نمایشگاه مطبوعات شده است.
وی تاکید کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان زمینه بازدید دانش آموزان کرمان را از نمایشگاه ها کتاب و رسانه فراهم کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایرنا از فعال ترین خبرگزاری های استان کرمان است که تمام اخبار را به طور مناسب و مطلوب پوشش می دهد.
3029/7420

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش كرمان نمايشگاه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز سوم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۳ اردیبهشت
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان