Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، از انتشار ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس استان طی ۴ سال گذشته خبر داد و گفت: آثار به چاپ رسیده با عرضه ۴۰ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه عرضه می شود.

سردار مراد علی محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی آثار به چاپ رسیده در حوزه دفاع مقدس در غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ارائه آثار دفاع مقدس انتشار یافته توسط این اداره کل از سال 92 تا کنون با عرضه 40 درصد تخفیف، افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی دفاع مقدس، فعالیت های گسترده ای در راستای تدوین و نشر کتاب در خصوص وقایع خاص و تاریخ شفاهی دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان صورت گرفته است.

 

سردار محمدی، با اشاره به چاپ آثار حوزه دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در انتشارات مرصاد، اظهار کرد: آثار به چاپ رسیده در این حوزه مربوط به فرماندهان دفاع مقدس، رزمندگان، خاطرات دفاع مقدس، وقایع خاص استان، وصیت نامه و زندگی نامه شهدا، معرفی شهدای شاخص استان، شعر و داستان دفاع مقدس، تاریخ شفاهی جنگ در کرمانشاه است.

 

وی ابراز کرد: کتاب های منتشرشده در خصوص نیروهای اطلاعات عملیات مربوط به قرارگاه نجف اشرف از استان های کرمانشاه، همدان و ایلام که نقش بارزی در دوران دفاع مقدس داشتند نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، تعداد آثار منتشر شده در این حوزه را 60 عنوان اعلام و خاطرنشان کرد: آثار حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه در نمایشگاه سراسری تهران و دیگر نمایشگاه های استانی ارائه شده و مورد استقبال دوستداران کتاب قرار گرفته است.

 

وی گفت: طی 4 سال گذشته 100 عنوان کتاب در خصوص کنگره شهدا، یادوراه شهدای اطلاعات عملیات، وقایع دفاع مقدس در استان، خاطرات و زندگی شهدا، معرفی شهدای شاخص و  کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

 

سردار محمدی، با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، تصریح کرد: کتاب پل ارتباطی بین حال و گذشته است که می تواند فرهنگ دفاع مقدس، مصادیق و خصوصیات آن دوران، حماسه گران، فرماندهان، رزمندگان و عناصر جنگ را به جامعه معرفی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرماندهان و تأثیرگذاران دوران دفاع مقدس را معرفی نکنیم بستر لازم برای آشنا شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با ارزش های والای دوران دفاع مقدس فراهم نمی شود.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان هفته کتاب و کتابخوانی خوزستان شیراز تبریز ۲۰۱۸ اردبیل افتتاح پروژه نهم ربیع الاول بیرجند فرماندهان و رزمندگان آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران با صدور پیامی در کانال اطلاع رسانی این فروشگاه اعلام تعطیلی کرد.

این کتابفروشی پس از یک سال و چهار ماه بعد از افتتاح اعلام تعطیلی کرد. تعطیلی کتابفروشی ها عمدتاً به دلایل اقتصادی از جمله پایان اجاره بها و یا اجاره بهای بالا و غیره است، در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد.

در متن پیام مورد اشاره آمده است؛

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره‌ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

کد خبر 6085539 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان