Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: سه هزار و 332 تماس نیمه نخست امسال با خط تماس 123 اورژانس اجتماعی در خصوص مشکلات اجتماعی و خانوادگی برقرار شد.

«اعظم علی مددی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکهزار و 956 مورد از این تماس ها توسط مددخواهان و بقیه توسط مردان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مشکلات خانوادگی در ارتباط با کودکان و همسران بیشترین فراوانی را در تماس با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان داشته است.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: طیف سنی تماس گیرندگان تلفن اورژانس اجتماعی بیشتر 30 تا 34 سال بوده است.
علی مددی افزود: 751 مورد اختلاف خانوادگی نیز به اورژانس اجتماعی استان در نیمه نخست امسال گزارش شده است.
وی اظهار داشت: اورژانس اجتماعی با خط 123 در حوزه های مرکز مداخله های بحران فردی و خانوادگی و خدمات اجتماعی فعالیت دارد.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: اورژانس اجتماعی با هدف ارایه خدمات پایه گذاری شده است و این مرکز در موضوع های همسر آزاری، کودک آزاری، طلاق، اعتیاد، کودکان کار و خیابانی و معلول آزاری خدمات ارایه می دهد.
علی مددی افزود: ارایه مشاوره و راهنمایی در خصوص مشکلات و آسیب های اجتماعی مهمترین کارکرد گشت های سیار اورژانس اجتماعی است.
وی توضیح داد: اصلاح رفتارهای فرد با مداخله تیم های تخصصی اورژانس اجتماعی در اولویت قرار می گیرد تا بتوان شرایط حضور فرد در خانواده و جامعه فراهم شود.
65 هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي اورژانس اجتماعي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این مجموعه یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می‌کنند. ۵۰ متر مربع هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم