Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:45:55 GMT

پسری که به ۱۰ زبان دنیا مسلط است! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۴۷۷

پسری که به ۱۰ زبان دنیا مسلط است! +فیلم

ه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که در آن پسر کم سن و سال کامبوجی با صحبت کردن با 10 زبان مختلف در حال فروش سوغاتی است تبدیل به یکی از ویدئوهای پربازدید در شبکه های اجتماعی شده است. در این ویدئو این پسر کم سن و سال در حالی که با چندین زبان مختلف از جمله چینی، ژاپنی، فرانسوی صحبت می کند تلاش می کند تا محصول خود را به یک زن توریست مالزیایی معرفی کند و بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن این پسر کم سن و سال که قادر بود به دهها زبان مختلف صحبت کند موجب حیرت این زن توریست شد. " ونوس جووس" با تهیه این ویدئو و اشتراک آن در صفحه فیسبوک خود نوشت : " یکی از چیزهایی که در کامبوج موجب حیرت من شد دیدن پسری بود که استعداد فراوانی دارد. او می تواند به 10 زبان زنده جهان صحبت کند.او با من مشغول قدم زدن شد و به من گفت که می تواند به چندین زبان مختلف صحبت کند. او واقعا مایه شگفتنی من شد."

در این ویدئو این پسر خطاب به زن توریست مالزیایی می گوید : " من قادرم به زبان های کانتونی( یکی از زبان های چینی)، چینی، انگلیسی، تایلندی، ژاپنی، کره ای، فرانسوی و اسپانیولی صحبت کنم. " اما پیش از آنکه این پسر به صحبت ادامه دهد این توریست می گوید : " فرانسوی؟" سپس او جواب می دهد " Oui" که به فرانسوی " بله" ترجمه می شود.

در ادامه ویدئو در حالی که آنها با یکدیگر قدم می زنند این پسر ابتدا به زبان فرانسوی صحبت می کند. سپس با زبان کانتونی ادامه داده و در ادامه به زبان هی ژاپنی و چینی به پرسش های  زن توریست جوان پاسخ می دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

استعداد پسر کم سن وسال موجب حیرت توریست زن شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زبان جذاب ترین ها آسیا زبان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • خوش آمدگویی محمد شهباز شریف به رئیسی به زبان فارسی | ویدئو