Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- محمدیاران در حاشیه هفتمین نشست مدیران قضایی، جزئیات بازداشت یکی از معاونین آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، در حاشیه هفتمین نشست مدیران قضایی استان با اعلام خبر بازداشت معاون مالی آموزش و پرورش مانه و سملقان، تصریح کرد: پس از بررسی های دقیق و گزارش دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل استان، معاون مالی آموزش و پرورش مانه و سملقان به اتهام اختلاس، دخل و تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی،تضییع اموال دولتی و پولشویی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی،تشکیل و به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان ارجاع شده و متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام با صدور  قرار تأمین کیفری بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان بجنورد درباره میزان مبلغ اختلاس شده اظهار داشت: مطابق بررسی های صورت گرفته، مبلغ اتهامی اختلاس ۵ میلیارد ریال است که  تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی افراد احتمالی مرتبط ، در دادسرا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آموزش وپرورش اختلاس بازداشت مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه