Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@23:22:26 GMT

لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۵۵۹

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عباسعلی رضایی امروز پنجشنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: هر روز باید به خود ببالیم که انقلاب ما با پیش بینی هایی که امام راحل کردند به ثمر نشست و خون شهیدان ما هرگز اجازه نخواهد داد انقلاب ما متزلزل شود.

وی افزود: اگر چه ممکن است در طول مسیر مشکلاتی برای مردم پیش آید اما میتوان به راحتی این مسیر را طی کرد و به پیروزی رسید و تمام نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مرکز مازندران گفت: دستگاه های اداری بایستی به پدافند غیر عامل توجه ویژه داشته باشند و جز برنامه های اصلی همه دستگاه ها باشد.

وی افزود: نحوه نگرش دستگاه ها در پدافند غیر عامل خوب نیست ، جدی نگرفتن این موضوع مهم برای من قابل بخشش نیست. باید حساسیت این کار درک و جدی گرفته شود وباید در همه حال برای مقابله با مخاطرات آماده باشیم.

رضایی بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: سرعت بخشیدن و دقت نظر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ملموس تر باشد از مدیران خواست تا در کارگروه های اقتصادی حضوری فعال داشته باشند.

وی در ادامه از تاخیر برخی مدیران در جلسه شورای اداری در زمان تعیین شده انتقاد کرد و گفت: این در حالی است که همه ادارات به دستگاه الکترونیکی متصل هستند و زمان دقیق جلسات مطلع می شوند.

رضایی افزود: با هماهنگی بخشداران از بخش های خود بازدید دوره ای داشته باشند و جزء اولویت های هر دستگاهی باشد.

وی بر پاسخگویی به ارباب رجوع از سوی دستگاه های اجرایی تاکید و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع در اولویت دستگاه های اجرایی باشد اینطور نباشد که ارباب رجوع در بروکراسی اداری معطل بماند.

رضایی افزود: همکلامی با مردم و شنیدن مشکلات آنان نیز بخشی از مشکلاتشان را حل می کند و حضور مسئولین در این مورد بایستی جدی تر باشد .

وی ادامه داد: مردم وقتی مشاهده کنند که مدیران با آنان رفتار مناسبی ندارند نگران می شوند و کسی مردم را به نظام جمهوری اسلامی بدبین کند جزء این نظام نیست.

فرماندار ساری با تاکید بر فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: ساری مرکز علویان است و باید این فرهنگ پررنگ تر دیده شود.

وی ، درباره بیمه عشایری و روستایی از بخشداران و دهیاران خواست تا برای تحقق این هدف و پوشش قراردادن افراد فاقد بیمه برنامه ریزی و تلاش کنند و گفت: باید افراد فاقد بیمه را تحت پوشش قرار دهیم و از این فرصت موجود بهره گیریم.

رضایی تسریع در پروژه ها را لازم و ضروری دانست و گفت:از تعدد پروژه ها بپرهیزید و پروژه هایی که تعریف می شود اعتبارات لازم را نیز از دستگاه های مربوطه خود مطالبه کنید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام راحل پوشش مشکلات ساری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم که در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوب شده است را برپایی تجمع ۳ هزار نفری معلمان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد.

فرشید قاسمی امروز، ۲۶ فروردین در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس با تبریک پیروزی ارزشمند سپاهیان اسلام در حمله به رژیم جعلی و منحوس اسرائیل اظهار کرد: به واسطه اهمیت موضوع معلم، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با موافقت استاندار فارس به عنوان رئیس شورا تنها با یک موضوع یعنی تکریم مقام معلم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: از سوی وزیر آموزش و پرورش محمد هادی ایمانیه؛ استاندار استان به عنوان رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم دراستان انتخاب شده‌اند.

قاسمی در تشریح برخی مصوبات این جلسه افزود: تجلیل مدیران استانی دستگاه‌های مختلف از معلمان با حضور در مدارس و همچنین برگزاری مراسم تکریم توسط این مدیران برای معلمان دوران تحصیل خود ازمصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تجمع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) و برگزاری اردوهای یک و دو هزار نفری در قالب اردوهای راهیان‌نور و پیشرفت ویژه معلمان از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

قاسمی همچنین گفت: اختصاص اوقاتی ویژه در ساعات اداری توسط مدیران دستگاه‌های دولتی استان به رفع مشکلات معلمان مراجعه کننده به این دستگاه‌ها از دیگر پیشنهادات این جلسه بود که قرار شد لیست اداراتی که معلمان بیشترین ارجاعات کاری را دارند تهیه و برای اجرا توسط استانداری به این دستگاه‌ها ابلاغ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد تا اگر دستگاه‌های دولتی قرار است خدماتی برای تکریم معلمان انجام دهند صرفا در روز و هفته بزرگداشت مقام معلم انجام نشود و در طول سال اجرایی باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به مسئله هویت معلم، پیشنهاد ایجاد قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم با ریاست استاندار فارس و حضور مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان معاون ارشد قرارگاه و سایر مسوولین ارشد استانی را ارائه داد که اعضا با آن موافقت کردند.

ایمان ایمانی‌فر با بیان اینکه آموزش و پرورش عظیم‌ترین دستگاه کشور است، اظهار کرد: ایجاد قرارگاه مذکور تلاش میدانی است برای تحقق سند تحول در مدارس که با تلاش معلمان محقق می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس افزود: دانش‌آموزان در صورتی تمدن‌ساز خواهند بود که خوب تربیت شوند و هویت‌بخشی به معلم در این مسئله بسیار مهم است.

ایمانی‌فر ادامه داد: گسترش هدفمند مقام معلم و ایجاد گفتمان تکریم معلم ایجاد انگیزه در معلمان در دستور کار قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران