Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:01:50 GMT

آخرین آمار ازقربانیان آتش‌سوزی کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۶۰۰

مرکز کنترل حوادث غیرمترقبه کالیفرنیا آمار کشته‌ها و مفقودین آتش‌سوزی مرگبار در کالیفرنیا را اعلام کرد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کوری هونی، سخنگوی مرکز کنترل حوادث غیرمترقبه کالیفرنیا، در یک کنفرانس مطبوعاتی که بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت محلی  برگزار شد، آمار کشته‌ها و مفقودین آتش سوزی کالیفرنیا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته هونی، شمار کشته‌های آتش سوزی در نقاط مختلف کالیفرنیا تاکنون به 56 تن رسیده است و از سرنوشت 130 نفر دیگر اطلاعی در دست نیست. این در حالی است که نام  47 تن از فهرست مفقودین خارج شده است. همچنین اجساد 8 نفر نیز شناسایی شده است.

آتش سوزی در جنگل‌های شمال کالیفرنیا از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است و به رغم اقدامات آتش‌نشانان آمریکا، اطفای آن همچنان غیرممکن است. به گفته مقامات آمریکایی، این حادثه مخرب ترین آتش سوزی در تاریخ ایالت کالیفرنیا و سومین حادثه مرگبار در آمریکاست.

آتش سوزی کالیفرنیا علاوه بر نابودی مناطق جنگلی در جنوب و شمال کالیفرنیا، موجب تخریب صدها خانه و ملک شده است و بیش از ده‌ها هزار نفر را مجبور به ترک خانه‌هایشان کرده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: آتش سوزی ، کالیفرنیا ، قربانیان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آتش سوزی کالیفرنیا قربانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار