Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اجلاسیه نهایی کنگره ۳هزار شهید قزوین مطرح شد: برگزاری کنگره ۳هزار شهید قزوین بزرگترین اقدام فرهنگی در سال جاری بوده و در برگزاری آن از تمام ظرفیت‌های استان استفاده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح قزوین  در اجلاسیه نهایی کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین  صبح امروز(پنجشنبه  ) با حضورفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های‌ بین المللی استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد شاهرخی در اجلاسیه پایانی کنگره۳هزار شهید قزوین که با حضور خانواده شهدا برگزار شد اظهار کرد: خالصانه‌ترین سلام را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقدیم می‌کنیم و سلام و درود بر شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت و طول عمر برای مقام معظم رهبری داریم.


وی ادامه داد: درود و سلام بر ۳هزار شهید استان و خیر مقدم برای مدعوین مراسم شهدا بویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران مقدس و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان داریم. 

دبیر کنگره ۳هزار شهید قزوین ابراز کرد: خدا را سپاسگزاریم که در ماه ربیع و آستانه ولادت پیامبر اکرم(ص) توفیق برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی سال جاری را به ما عنایت کرد. 

وی ادامه داد: کنگره ۳هزار شهید قزوین در قالب ۵اجلاسیه به صورت تخصصی برگزار گردید. 



این مسئول با بیان اهداف برگزاری کنگره گفت: بزرگداشت شهدا و احیای نام آنها، ترویج اسطوره‌های فرهنگ ایثار و شناساندن شهدا، تحقیق در زندگی شهدا و ترویج سیره زندگی آنها از جمله اهداف برگزاری کنگره بود. 

فرمانده سپاه پاسداران استان درباره اقدامات صورت گرفته در راستای کنگره عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی، جمع آوری اطلاعات فردی و اسناد مرتبط با شهدا و چاپ آثار مربوط به شهدا از اقدامات کنگره است. 

وی در ادامه افزود: برگزاری ۱۶۶ یادواره در نیمه نخست سال جاری، برگزاری ۵روز اجلاسیه به صورت تخصصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای شب شعر و نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و هچنین وحدت صمیمیت و پای کار بودن تمام مسئولین استانی از ویژگی‌های این کنگره است. 

شاهرخی در پایان گفت: از تمام عزیزان که به طریق مختلف در اجرای مراسم نقش داشتند سپاسگزارم و امیدواریم یاد شهدا بدرقه راه زندگی آنان باشد. 

عبدالمحمد زاهدی،در اجلاسیه نهایی کنگره ۳هزار شهید قزوین اظهار کرد: از حضور تمام شرکت کنندگان و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر دارم و  از حضور رئیس کل سپاه پاسداران در اجلاسیه نهایی تشکر ویژه دارم. 


وی افزود: کنگره۳هزار شهید پایان‌پذیر نیست و با اجلاسیه نهایی تمام نمی‌شود، بلکه دبیرخانه کنگره فعال خواهد بود و دبیر خانه کنگره پس از این به ویژه در حوزه هنری و ادبی و تولید آثار ماندگار در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد. 

استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی از شهدا سخن می‌گوییم از افرادی حرف می‌زنیم که به فرموده پیامبر اکرم(ص) خداوند آنها را گلچین کرده است. 

زاهدی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم تا از تمام فعالین و حمایت کنندگانی که در برگزاری کنگره عظیم شهدای استان تلاش کردند تشکر کنم، هر چند این اقدامات در برابر ایثارگری و یک قطره خون شهید حتی قطره‌ای در برابر اقیانوس هم نیست. 

وی تاکید کرد: دست اندکاران کنگره مخلصانه و به عنوان وظیفه‌ای دینی، انقلابی و میهنی در راستای برگزاری کنگره تلاش کردند و به آن به عنوان وظیفه‌ای اداری نگاه نکردند؛ همچنین از رسانه‌های استان که در طول دو ماه گذشته تمام استان را به نام و یاد شهدا معطر کردند تقدیر و تشکر دارم. 

این مسئول با تشکر از حضور و نقش مردم اظهار کرد: از مردم نیز تشکر ویژه دارم، چرا که در ایام اخیر در شهرها و روستاها شاهد برگزاری یادمان شهدا بودیم که در مواردی مردم با هزینه خود و با عشق و علاقه این مراسمها را برگزار کردند. 



استاندار قزوین عنوان کرد: اگر نتوانیم برای خود توشه‌ای از کنگره و فعالیت‌های صورت گرفته بدست آوریم تلاش‌های چند ماه اخیر ما بی‌فایده بوده و برای آخرت نیز توشه‌ای بدست نیاورده‌ایم. 

وی عنوان کرد: دستاورد این کنگره باید تلاش بیشتر برای خدمت گزاری بیشتر به مردم بویژه خانواده شهدا باشد، باید بدانیم همه آنچه امروز به عنوان عزت و اقتدار در داخل و خارج داریم مدیون خون شهدایی است که در دفاع از این نظام به زمین ریخته شده است. 

زاهدی در پایان گفت: امیدواریم وظیفه خود را درک کرده و این امر مهم را فراموش نکنیم.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی