Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنج شنبه) در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۸ امروز (پنج شنبه) رو در روی تیم ترینیداد و توباگو قرار خواهد گرفت.
به نوشته سایت «نیوز دی» ترینیداد و توباگو، فدراسیون فوتبال ایران موافقت کرده است که این دیدار دوستانه با یک دقیقه سکوت به یاد جی لوید ساموئل مدافع توباگویی استقلال آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن سابق باشگاه‌های استقلال، استون ویلا، چارتون اتلتیک و وستهام روز ۲۵ اردیبهشت امسال در راه بازگشت از مدرسه فرزندش در کشور مادری خود تصادف کرد و پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی جان خود را از دست داد.
بر اساس اعلام این سایت هلیا سهیمی همسر ساموئل نیز مهمان ویژه این مسابقه دوستانه خواهد بود. او روز گذشته در هتل پارسیان حضور داشت و با اعضای تیم ترینیداد و توباگو دیدار کرد.

ترینیداد و توباگو که خود را برای حضور در گلد کاپ آماده می‌کند تحت هدایت لارنس در ۱۲ ماه گذشته سه برد و دو شکست داشته است.
لارنس پیش از این بازی گفت: "ما برای شرکت در مسابقه دوستانه اینجا هستیم. انتظار داریم که بازی بسیار دشواری باشد، زیرا تیم فوتبال ایران در حال حاضر یک تیم فوق العاده است.

آن‌ها در جام جهانی گذشته بسیار خوب عمل کرده اند، بنابراین ما انتظار داریم که برای ما بسیار دشوار باشد. اما ما آمده ایم، ما به لحاظ ذهنی متمرکز هستیم و قصد داریم تمام تلاشمان را بکنیم که در درجه اول عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدواریم با این عملکرد خوب نتیجه مطلوبی هم کسب کنیم. "

بیشتر بخوانید: 

پرونده مرگ مشکوک بازیکن استقلال باز شد/ نقش انگلیس در یک تصادف ساختگی/ آیا حقیقت در ایران مشخص می‌شود؟ / رمز گشایی از موبایل روشن بعد از شبه تصادف پشت پرده مرگ ساموئل و پنهان کاری پلیس انگلیس   خداحافظی تلخ با جی لوید ساموئل + فیلم با ستاره سابق استقلال از تولد در ترینیداد و موفقیت در لندن تا مرگ در شعله های آتش  

انتهای پیام/


یک دقیقه سکوت به احترام جی لوید ساموئل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد