Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا، صبح امروز(پنجشنبه ۲۴ آبان) در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم با اشاره به درگیری‌های اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و با صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد، اما آنچه مسلّم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و فلسطینیان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک مقاومت اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است؛ اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است. امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیت الله اختری در نخستین اردوی تخصصی دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در کیش، گفت: هفتاد سال قبل با خیانت برخی‌ها رژیم صهیونیستی ایجاد شد و تبدیل به عامل تفرقه و جنایت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز شکل گیری این رژیم جعلی، مقاومت نیز آغاز شد، افزود: اوج ایستادگی و مقاومت به طوفان الاقصی ختم شد و عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ و یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و گفت: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه دوست و دشمن باور نمی‌کردند که بتوانیم رژیم صهیونیستی را در خاک خودش هدف قرار دهیم و چهره این ببر کاغذی را نمایان کنیم، گفت: عملیات وعده صادق در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه کیش هم در یادواره شهدای دانش آموزی غزه با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان گفت: پیروزی قطعی از ملت فلسطین است و مقاومت تا رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران هم گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

ناصر ابو شریف، گفت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی افزود: آمریکا شریک جرم صهیونیستهاست و حمایت‌های آنها باعث افزایش شمار شهدا در نوار غزه شده است.

ناصر ابو شریف گفت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

دیگر خبرها

  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت
  • حمله تنبیهی ایران، برتری قدرت بازدارندگی محور مقاومت را ثابت کرد