Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام از اجرای بیش از ۵۰ برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی همزمان با هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

علی اکرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت جام ضمن گرامیداشت هفته وحدت افزود: ضرورت وحدت مسلمانان در عصر حاضر به خصوص بعد از بیداری اسلامی، به گونه ای است که هر کس باید نوع نگاه خود را اصلاح و جبهه گیریها و مواضعش را در مسیر واقعیت و آرمان ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام هفته وحدت افزود: تربت جام یک شهرستان تلفیقی است که همیشه با درایت ائمه جمعه شهرستان تربت جام این منطقه مهم مرزی به عنوان پایتخت وحدت در کشور مطرح می باشد و هر ساله بر نامه های متنوعی در راستای حفظ وحدت انجام شده است.

 

اکرامی با اشاره به برنامه های هفته وحدت تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه تشییع و تسنن، برگزاری جشن میلاد، یادواره شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته وحدت خواهد بود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام اعلام کرد: این برنامه‌های اجرایی از ۲۸ آبانماه به مدت یک هفته در تربت جام برگزار می شود که قسمتی از برنامه‌های اجرایی به صورت عمومی انجام خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز ۲۰۱۸ استان همدان طرح 550 هزار هکتاری خوزستان نهم ربیع الاول ایران اردبیل معاون اول رئیس جمهور هفته کتاب و کتابخوانی گرامیداشت هفته وحدت برنامه های هفته وحدت تربت جام شورای تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟