Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@20:26:21 GMT

گشایش نمایشگاه کتاب در یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۳۷۵۲

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد گفت: در اين نمايشگاه 400 ناشر  30 هزار جلد کتاب در 1500 عنوان را در موضوعات مختلف عرضه کرده اند
جوادیان زاده افزود: همه محصولات اين نمايشگاه با چهل درصد تخفيف عرضه مي شود .
وی اشاره کرد : اين نمايشگاه تا سي ام اذرماه در حسينيه ايت الله خامنه اي داير است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان یزد گفت: امروز هم چنين 20 هزار جلد کتاب با همت  انجمن حاميان کتاب و کتابخواني  استان به کتابخانه هاي يزد اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد کتاب نمایشگاه نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال

اعظم روانشاد امروز در ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه الیگودرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی فرهنگ این شهرستان بیان کرد: هنر می‌تواند والاترین و پیچیده‌ترین مفاهیم عالی را به نسل‌ها و عصر‌ها منتقل کند و هنرمندان نقش مهمی در ارتقای هنر به وضعیت مطلوب دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: هنرمندان می‌توانند در تحقق شعار سال نقش راهبری داشته باشند.

وی افزود: تعامل بین هنرمندان و مسئولان اصلی‌ترین عامل در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری کشور است.

روانشاد با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر رسانه و حلقه‌های میانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، می‌تواند در ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی نقش موثری ایفا کند، گفت: امید است هنرمندان ما بتوانند با فعالیت‌های گسترده و تهیه آثار فاخر در بخش‌های مختلف هنری گام موثری در تحقق شعار سال بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور هنرمندان سرشناس، جوانان و صاحب‌نام در الیگودرز گفت: با هم افزایی باید ظرفیت‌های موجود را ضریب داد و موثرتر واقع شد.

در ادامه این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان به بیان دغدغه‎ها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کردند.

سلسله برنامه‌های ضیافت افطار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری در استان اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد